För oss med barn som inte sover!!!
sonen sov som en kratta på dagen förut innan omega3 ( max 20 min) efter 3 dagar med omega3 så började han sova 1-1½ timme varje gång!!! men redan första kvällen märkte vi av att han blev lugnare och hade lättare att komma till ro och iom detta även sov tyngre utan att vakna av minsta lilla ljud. han vaknar fortfarande 1-2ggr och vill ha nappen, men det är en fis i rymden om man gämnför hur vi hade det förr.. nu är vi inte tillbaka där riktigt än, felix har vaknat 1 ggr ikväll, så ganska lovande inför natten..
men jag har en teori, säg gärna vad ni tror.. sonen äter pencilin ( jag med ) jag får halsbränna av denna, kan det vara så att Felix oxå har det och därför vaknar och tokhostar? annars har hostan nästan försvunnit när han sover ( hostar bara när han busar eller blir arg) i såfall kanske han hittar tillbaka helt igen såfort kuren är över.. hmmm vad tror ni?
Kan tillägga, jag börjar jobba på måndag, vet inte om man orkar det utan någolunda sömn iaf. ang detta med åkommor vid sömnbrist, ständig huvudvärk, svårt att koncentera mig och tappar ord, helt sjukt, känndes som om man hade afasi...
Oj vad mycket jag skriver.. :) sorry