Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Let`s dance 2008

VA? Börjar det idag???

Pyff på er!
  • Pyff

Är det klockan åtta på fredag eller? Isåfal får jag problem Sambon vill se På spåret (vilket jag oxå gillar iofs), och han kommer INTE bli glad om jag ska kolla på Let´s dance istället................ Skit oxå!

Pyff på er!
  • Pyff

Hejjar på Danny! Sedan måste jag väl hejja på Linda oxå, eftersom hon dansar med Daniel DaSilva Han är ju bara sååå mysig och snygg!
    K-P var också en skön syn Han får gärna vara kvar ett tag till.............

Pyff på er!
  • Pyff

Tror att Ulf, Dilba och Mi är de som får lämna först........åtminstone hoppas jag det!

Pyff på er!
  • Pyff

Hoppas hoppas verkligen att Danny kan dansa ikväll!

Pyff på er!
  • Pyff
    Ramonas skrev 2008-01-18 19:18:05 följande:
    Jasså? hmm, e det riktigt säkert det??Har en sån lust åp bara sätta dit denna människa som säger det!
    Nej de är inte ett par, bara polare!
    Pyff på er!
  • Pyff
    snöfall skrev 2008-01-20 11:06:26 följande:
    jag har också svårt för Dilba.. vet inte varför... Karl Petter är charmig, men linda o daniel och tony o hans danspartner tycker jag är duktiga
    Dilba är så trååååkig, därför tycker JAG inte om henne.........
    Pyff på er!
  • Pyff
    Lisa1976 skrev 2008-01-20 17:17:23 följande:
    byt ut almenäs. Hennes intervjuer är tråkiga och platta. Hon har en hållning som min farfar. Hur ser hon ut i håret egentligen? Och vilken fruktansvärt missklädsam klänning hon hade i fredags! Det är väl inte hon som stylar henne, men hon måste väl ha nåt att säga till om?
    ALLT  är bättre än Agneta Sjödin!!! Jag är skitnöjd med Almenäs i jämförelse......
    Pyff på er!
  • Pyff

Uffe Larson verkar ju inte vara den bäste förloraren! Det verkar som han på fullt allvar inte tyckte att han skulle åkt ut först!!?? HA HA HA

Pyff på er!
  • Pyff
    elektra1 skrev 2008-01-21 16:45:10 följande:
    han var dåligast. men jag kunde inte låta bli att tycka lite synd om honom.Men jag är så blödig. tycker synd om förlorare
    Tycker inte alls synd om honom efter alla puckade grejer han sagt till pressen.......
    Pyff på er!
Svar på tråden Let`s dance 2008