Let`s dance 2008
Dilba eller Mi åker ikväll.........
Dilba eller Mi åker ikväll.........
David Hellenius är ju as-skön
Karl-Petter är bäst idag!
Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........
Till alla som klagar på Jessica, ni måste väl hålla med om att ALLT är bättre än Agneta Sjödin!!!
Fast det bästa hade ju varit Renée Nyberg! Tänk vad mysigt...........med det äkta (typ)paret David och Renée!
Karl-Petter får ju inte ryka, är ni galna!!?? Han är ju så charmig så han förtjänar en plats i top 3!
Matte åker idag...............känner det på mig och det gör inget alls!
Jag tycker att det var orättvist att Richard åkte ut! Helt ärligt var han ju en av de bästa dansarna, inget snack om saken - tyvärr är han ju inte direkt folkkär................. Ingen man röstar på helt enkelt. Tycker absolut att Matte skulle åkt ut för länge sedan! Fattar inte heller varöfr K-P alltid får så låga poäng av juryn, tycker faktiskt han är jätteduktig. Visst har han en lite konstig min när han dansar och ibland är hållningen lite tokig, men han har ju jättebra takt och teknik tycker jag.........
Matte åker nästa gång!
Det måste bli Matte alltså! Som åker menar jag................
Jag hoppas och tror att Tina tar hem det!
Hur kan programmet fortfarande vara 1,5 timma fast det bara är fyra par kvar??? Brukar de inte dansa 2 danser var då? Det blir ju bara seeeegt och utdraget annars.
Nu kommer jag skrika för jag är förbannad: HUR ÄNDA IN I HÄLLEFLUNDRA KUNDE TONY FÅ MER POÄNG ÄN DANNY I SALSAN!!!???? Tony såg ju helt onaturlig ut och tog 3 meter långa steg medans Danny såg ut som han inte gjort annat än dansat salsa hela sitt liv!! Skärpning Juryn!
Neeeeej!! Va fan! Tony skulle åkt idag!