Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Let`s dance 2008

Dilba eller Mi åker ikväll.........

Pyff på er!
  • Pyff

David Hellenius är ju as-skön
    Karl-Petter är bäst idag!

Pyff på er!
  • Pyff

Daniel da Silva var bäst igår!! Fatta vad sköööön han är, han bara sopade banan med ALLA. Linda tittade jag knappt på, hon försvann liksom vid sidan av honom.........

Pyff på er!
  • Pyff

Till alla som klagar på Jessica, ni måste väl hålla med om att ALLT är bättre än Agneta Sjödin!!!
    Fast det bästa hade ju varit Renée Nyberg! Tänk vad mysigt...........med det äkta (typ)paret David och Renée!

Pyff på er!
  • Pyff

Karl-Petter får ju inte ryka, är ni galna!!?? Han är ju så charmig så han förtjänar en plats i top 3!

Pyff på er!
  • Pyff

Matte åker idag...............känner det på mig och det gör inget alls!

Pyff på er!
  • Pyff

Jag tycker att det var orättvist att Richard åkte ut! Helt ärligt var han ju en av de bästa dansarna, inget snack om saken - tyvärr är han ju inte direkt folkkär................. Ingen man röstar på helt enkelt. Tycker absolut att Matte skulle åkt ut för länge sedan! Fattar inte heller varöfr K-P alltid får så låga poäng av juryn, tycker faktiskt han är jätteduktig. Visst har han en lite konstig min när han dansar och ibland är hållningen lite tokig, men han har ju jättebra takt och teknik tycker jag.........

Pyff på er!
  • Pyff
    Kaxmaja skrev 2008-02-17 12:24:38 följande:
    helt okej. Nu slipper vi se Cissi
    Framförallt slipper vi HÖRA Cissi Hennes röst skär ju i öronen!
    Pyff på er!
  • Pyff
    elegi skrev 2008-02-28 14:13:12 följande:
    AngelzezzanDu kan ju inte missa Så ska det låta, Danny är ju med där imorgon
    åååå är Danny med i Så ska det låta! Ja ja, jag kan inte se nåt utav det för jag är i Estland då, men kan ju kanske kika på datorn på Så ska det låta.........
    Pyff på er!
  • Pyff

Det måste bli Matte alltså! Som åker menar jag................

Pyff på er!
  • Pyff

Hur kan programmet fortfarande vara 1,5 timma fast det bara är fyra par kvar??? Brukar de inte dansa 2 danser var då? Det blir ju bara seeeegt och utdraget annars.

Pyff på er!
  • Pyff

Nu kommer jag skrika för jag är förbannad: HUR ÄNDA IN I HÄLLEFLUNDRA KUNDE TONY FÅ MER POÄNG ÄN DANNY I SALSAN!!!???? Tony såg ju helt onaturlig ut och tog 3 meter långa steg medans Danny såg ut som han inte gjort annat än dansat salsa hela sitt liv!! Skärpning Juryn!

Pyff på er!
  • Pyff
    giftgrodan skrev 2008-03-14 21:24:13 följande:
    man färgas väl lätt åt båda hållen, jag menar, ni som gillar Danny kanske tycker att han är liiite bättre än vad han är också? Jag vet inget om dans, så jag har svårt att kommentera något alls
    Alltså, jag gillar ALLA paren som är kvar, men idag var det RÄTT uppenbart att Danny var bättre än Tony. I buggen var det svårare tycker jag, visst är Tina tekniskt sett rätt mycket bättre än K-P, men INGEN gör mig så glad som K-P när han dansar
    Pyff på er!
  • Pyff
    Ramonas skrev 2008-03-14 21:49:33 följande:
    Silence is golden skrev 2008-03-14 21:48:27 följande: Nej, jag älskar han.. Jag vill gifta mig med han... HAn växer i mina ögon!Super sexig e han *dregel*
    JAg vill gifta mig med både David och hans sambo Jag ääälskar även Reneé Nyberg!
    Pyff på er!
Svar på tråden Let`s dance 2008