Inlägg från: sjuttiosexan |Visa alla inlägg
  • sjuttiosexan

Let`s dance 2008

Har Danny stukat foten?! Tyckte det var ganska kul sist när någon ur juryn sa "det är inte sexigt att stå och smeka sig själv på dansgolvet" (eller nåt liknande) till honom

• sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 16:24:35 följande:
    Ja de står på aftonbladet
    Måste genast kolla
  • sjuttiosexan
    Kerplunk skrev 2008-01-18 16:31:25 följande:
    Det låter bra det! Minns inte hur programmet är uppbyggt... Är det paus sen när man ska rösta eller hur funkar det?*Laddar för fullt*
    Jag tror man kan rösta under hela programmets gång men jag är inte en till 100% pålitlig källa
  • sjuttiosexan

K-P är söt tycker jag! Ser ut som han har en högaffel i ryggen

• sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:08:55 följande:
    Tycker hon programledaren Jessica har lite småjobbig röst. Hon lixom halvskriker.
    Ja, sportreporterröst
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:11:27 följande:
    Just när jag hade mina ögon långt ner i godisskålen hävdar sambon att de höll på att ramla mitt i en snurr. E de sant????
    Va? Näääe? Det tror jag inte
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:14:28 följande:
    Sambon drömde nog. Eller så prövar han att lura mig.
    Förmodligen! Så om han reser sig ur soffan och går ut i köket eller nåt mitt under en dans så skriker du "SHIT HON TAPPA HELA KLÄNNINGEN!!", okej?! Hahahaaa
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:18:45 följande:
    Mohahahah jag lovar
    Mooooahahaaa
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:19:37 följande:
    Skrattar oxå åt den reklamen varje gång. Sambon hävdar att jag flåsar så där mycke nu för tiden, speciellt när jag äter. Hmmm jag skyller på den överstora magen
    Sprayar du så på blommorna och torkar upp med en liten trasa? hahahahahhahaaaa!
Svar på tråden Let`s dance 2008