Inlägg från: sjuttiosexan |Visa alla inlägg
  • sjuttiosexan

Let`s dance 2008

Richard är helt underbar tycker jag! Cissi dock... Urk... Fast bara hon håller truten är hon okej. Cool

• sjuttiosexan

Tina är ett vitaminpiller! Jag fullkomligt älskar henne på dansgolvet sedan förra veckan!

• sjuttiosexan
    Vildkorn skrev 2008-02-08 20:57:17 följande:
    "Jag är 100% mat... brunsås" Tina är bara för skön.
    Jaa! Hhahhahahaa!
  • sjuttiosexan
    L jung skrev 2008-02-08 21:42:32 följande:
    Jag har haft Lampenius som storfavorit förut... men GUD SÅ JAG RYSTE över hur underbart Tina dansade ikväll!!!!  Ny favorit.... TINA TINA TINA TINA
    Instämmer till 100%!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-08 21:57:19 följande:
    Jag e en sån hemsk människa att de spelar in för mig
    Jag är också hemsk i såna fall, man vill ju att sina favoriter ska gå till final såklart!
  • sjuttiosexan
    Moll skrev 2008-02-08 22:07:35 följande:
    TINA TINA TINA TINA! Satt och log genom hela hennes introfilm + framträdande. SÅ ROLIG. SÅ BRA.
    Jag satt också med ett "fånleende" på läpparna. Hon är fantastisk! Och då kanske jag bör tillägga att jag är (var?) allergisk mot henne som mat-tina...
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-02-08 22:32:21 följande:
    Vad frågade David Matte???
    Ööööööh... Jag minns inte! HAHA! Cool
  • sjuttiosexan

Tror Dilba och Tony får stå kvar till sist..

• sjuttiosexan

Jo men det var rätt att Dilba åkte ut tycker jag....

• sjuttiosexan
    Ankissen skrev 2008-02-08 22:38:09 följande:
    Puh!Vore trist att sluta störa sig på Cissi redan!
    Hahahahaaa!
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-03-06 12:35:28 följande:
    tjejer ni får klara er utan mig imorgon. vattnet gick igår. har värkar idag. kommer de ej igång ordentligt nu sätter de igång mig imorgonbitti
    ÅH så spännande! Då får du tänka "let´s kryst" istället för "let´s dance" Jag håller tummarna för att förlossningen går som en dans!
    Hejja Krumeluren!
  • sjuttiosexan

Jag tittar på reprisen nu och jag tyckte det var skitkul när Danny slängde skynket på Tony! Hahahaa

Tina är toppen! Men Tobbe har ju ett stort finger med i spelet. Att få dansa med honom måste vara att dra vinstlotten, han verkar kunna locka fram det bästa i sina danspartners

Hejja Krumeluren!
  • sjuttiosexan
    Ramonas skrev 2008-03-09 13:00:51 följande:
    Jag kollar på reprisen nu å måste bara lägga in en liten grej...Eros sjöng han playback??
    Ja det kändes lite så...
    Hejja Krumeluren!
  • sjuttiosexan
    Squeezetoy skrev 2008-03-09 12:57:26 följande:
    Ja, om inte annat så förtjänar ju verkligen Tobbe att få vinna. Han har ju tagit sig långt båda gångerna tidigare, men inte hela vägen till final. Jag hoppas nog att Tina vinner, hon och tony är dom som det ska stå emellan i alla fall.
    Ja det gör han verkligen! Jag håller med dig, Tina och Tony i final
    Hejja Krumeluren!
  • sjuttiosexan
    Bevabus skrev 2008-03-09 13:09:22 följande:
    Jupp..han mimade...det syntes löjligt tydligt. Han tog bort mikrofonen från munnen flera gånger medan hans röst fortfarande lät lika starkt...synd!
    Hahaa! Jag trodde bara det var jag som inbillade mig! Cool
    Hejja Krumeluren!
  • sjuttiosexan
    Emerald88 skrev 2008-03-09 13:51:46 följande:
    Tyvärr tittar ju för många tonåringar på Let's Dance, och det är ju det som gör att "flickfavoriten" Danny blir kvar även fast han dansar som en jäkla kratta.
    Ja, och "Dannys änglar" eller vad de hette....
    Hejja Krumeluren!
Svar på tråden Let`s dance 2008