Inlägg från: mintchocolate |Visa alla inlägg
  • mintchocolate

Let`s dance 2008

K-P var min favorit redan innan de började dansa
    Han verkar så snäll och charmig. Dessutom är han rolig utan att veta om det och sådant gillar jag!

Sedan måste jag bara fråga en grej, om ni kommer ihåg det. Vad Sa David Hellenius i slutet?

- Nästa vecka ska det inte vara några trasiga KAMEROR

eller

- Nästa vecka ska det inte vara några trasiga KABLAR

?

Meningen stämmer inte helt och hållet, men det viktigaste är att få veta om han sa kameror eller kablar? Pojkvännen och jag är nämligen oense.

• mintchocolate

giftgrodan och pennyjane

Skit då! Han har verkligen ALLTID rätt, skrämmande.

• mintchocolate
    PennyJane skrev 2008-01-11 23:37:55 följande:
    hehe.. här hemma är det tvärt om
    Lyckost
  • mintchocolate

Är Daniel och Carin (heter de va?) DaSilva syskon?

• mintchocolate

Tänk så enkelt att googla Hittade svaret själv.

• mintchocolate

Själv gillar jag Cecilia. Tycker hon är härlig och har en mysig röst.
    Tycker även att Mi är, som någon annan skrev, en frisk fläkt!
    Gillar även Susanne, vilken härlig kvinna hon verkar vara. Hon sa redan i början av programmet att hon ville det här så mycket, så jag hoppas hon får vara kvar. Dessutom är hon ju duktig.

Sedan ska ju Let´s Dance vara en danstävling, men det är ju ren underhållning. Vilket passar mig utmärkt, då jag gillar K-P och vill ha kvar honom

• mintchocolate
    Freida skrev 2008-01-31 23:27:34 följande:
    Asså, e det bara jag som tycker KP verkar så korkad?
    Jag tycker inte att han verkar korkad. Tycker dock inte om att benämna människor som korkade, bara om de är elaka och det har jag inte sett några tendenser på att K-P skulle vara.
  • mintchocolate

Jag har spyfobi och när jag mår illa ligger jag ner och stirrar i taket. Ingen får gå i närheten av mig. Måste ha lugnt och tyst omkring mig.
    Häpnas jämt över och diskuterade faktiskt i fredags (utan att veta om att någon var sjuk) över hur programledare och andra i TV inte får vara sjuka. De står där och genomför sitt jobb. De är ju verkligen alltid där! Lasse Brandeby dansade ju med vinterkäksjukan förra året och nu visade det sig att Jessica var magsjuk i fredags och kräktes i pauserna Hur gör de?!

Lite OT, men ändå.

• mintchocolate
    Kaxmaja skrev 2008-02-07 16:03:36 följande:
    Ja de undrar jag oxå¨- För när jag e magsjuk så kan inte jag hålla mina spyattacker till reklampauser utan de kommer när de vill. Men jag har väll den vanliga Svensson magsjukan inte stjärnmagsjukan
    Hihi, jag antar att det är så. Undrar om de får genomgå ett magsjuketest för att se om de tillhör stjärnorna innan de börjar jobba.
Svar på tråden Let`s dance 2008