Let`s dance 2008
www.aftonbladet.se/nojesliv/article1752499.ab
Här stod det visst lite mer utförligt.
Stjärnmagsjukan är verkligen rätta ordet!
www.aftonbladet.se/nojesliv/article1752499.ab
Här stod det visst lite mer utförligt.
Stjärnmagsjukan är verkligen rätta ordet!
Jag tror att Mi, Matte och Rickard åker de nästa tre gångerna. Ordningen beror på hur de dansar.
Sedan är det svårt, alla andra är ju så populära!
Det är vad jag TROR, inte vad jag tycker. Jag vet inte ens vad jag tycker, gillar alla. den enda jag inte har någon "relation" till är Matte, för jag har aldrig sett Bygglov. Fast han verkar rolig
Jag måste ändå säga att jag hellre vill att Rickard och Cecilia är kvar än att Linda och Daniel är det *hukar mig*
Jag tror i alla fall att K-P kommer trea och att Tina och någon kommer till final.
Håller med om att Tina var grymt bra igår!
Jag tycker Jessica verkar vara en bra programledare, men jag stör mig på att det ska vara så sexfixerat hela tiden. K-P är en sexmaskin. Hallå, han kanske inte vill bli kallad det. Skulle inte jag viílja bli i alla fall.
Agneta Sjödin har jag alltid gillat, synd att hon slutade.
Någon mer jag saknar i rutan är Kristin Kaspersen. Vart har hon tagit vägen?
Och för er som är så unga och varken sett Mi Ridell eller Kristin Kaspersen (känner mig ju lastgammal med mina 27 år ibland
) så är hon Lill-Babs dotter. Hon har varit programledare.
Jag gillar Kristin Kaspersen, tycker hon verkar vara en härlig tjej.
Vad jag tycker om det som stod i bloggen ska jag hålla för mig själv, men jag tror jag skulle gilla henens krönikor. För mig är ingen för präktig. Roligt att hon trivs med livet!
Fast nu är vi (jag) långt utanför ämnet.
Squeezetoy
Konstigt att det är så sexfixerat egentligen, då det är ett familjeprogram. Hon klämde ju Hellenius på baken också, men det kanske var uppgjort.
Jag kommer alltid gilla Kristin, speciellt efter "Uppdraget" som mormor och jag satt klistrade vid när jag var tonåring, men alla kan inte gilla alla.
Då vet jag i alla fall vart hon tagit vägen och eftersom hon är på TV4 kanske hon blir programledare för Let´s Dance en dag.
Var ju tvungen att lägga till det sista, vill inte vara alltför OT
Jag hade hoppats att Linda skulle åka idag och så blev det
Jag gillade dem också, det var svårt att välja, men av alla paren som var kvar så tyckte jag dem.
Jag vill att Matte åker, av enda anledning att jag inte visste vem han var innan. Annars tycker jag han verkar trevlig och rolig.
Gör han väldigt bra ifrån sig idag känns det dock orättvist, men jag vill ju så gärna ha kvar de andra!
Hoppar också in och säger STOR GRATTIS till bebisen, Angelzezzan!
Linda Lampenius ska intervjuvas i P3 alldeles strax.
Eller nej förresten, Linda har glömt bort att hon ska prata i radio idag, så det blir nog inget.
Jag vet inte vem jag vill ska åka, men jag tror tyvärr att Danny ryker ikväll.
Vem tror/vill ni ska åka?
Om ni nu vill gissa innan de dansat