• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Pyff

Jag tycker att det var orättvist att Richard åkte ut! Helt ärligt var han ju en av de bästa dansarna, inget snack om saken - tyvärr är han ju inte direkt folkkär................. Ingen man röstar på helt enkelt. Tycker absolut att Matte skulle åkt ut för länge sedan! Fattar inte heller varöfr K-P alltid får så låga poäng av juryn, tycker faktiskt han är jätteduktig. Visst har han en lite konstig min när han dansar och ibland är hållningen lite tokig, men han har ju jättebra takt och teknik tycker jag.........

Pyff på er!
  • tröllkäringa

Gjorde du inte? Konstigt för det var ju på svenska

Kaxmaja skrev 2008-02-16 09:49:10 följande:
    Gärna för mig Jag fattade ingenting av vad KP sa i intervjun.
    Nej han åkte nog tyvärr ut för att han inte är så "populär" längre. Det är synd tycker jag för svenska folket bedömer inte dansen utan dansarna....Richard är RIKTIGT duktig på att dansa, har ju gått dansskola med iof

jag tycker matte borde åkt, jag tycker inte han är bra. K-P har jag som favorit men så är han ju bekant till maken med fast ska man se dansmässigt så är han ju inte bäst och jag gör ju som alla andra svenska, röstar på den personen jag gillar bäst....helt fel egentligen för då vinner ju inte den bästa dansaren utan den som är med omtyckt...
    fast jag tycker ändå inte K-P är sämst. Tycker han utvecklas hela tiden och verkligen kämpar och gör sitt bästa. Så ja några program till hoppas jag han får vara kvar!!!!!
    Pyff skrev 2008-02-16 11:48:22 följande:
    Jag tycker att det var orättvist att Richard åkte ut! Helt ärligt var han ju en av de bästa dansarna, inget snack om saken - tyvärr är han ju inte direkt folkkär................. Ingen man röstar på helt enkelt. Tycker absolut att Matte skulle åkt ut för länge sedan! Fattar inte heller varöfr K-P alltid får så låga poäng av juryn, tycker faktiskt han är jätteduktig. Visst har han en lite konstig min när han dansar och ibland är hållningen lite tokig, men han har ju jättebra takt och teknik tycker jag.........
  • tröllkäringa

MÄH va blev det för fel nu då.....

Testar igen då...

Nej han åkte nog tyvärr ut för att han inte är så "populär" längre. Det är synd tycker jag för svenska folket bedömer inte dansen utan dansarna....Richard är RIKTIGT duktig på att dansa, har ju gått dansskola med iof

jag tycker matte borde åkt, jag tycker inte han är bra. K-P har jag som favorit men så är han ju bekant till maken med fast ska man se dansmässigt så är han ju inte bäst och jag gör ju som alla andra svenska, röstar på den personen jag gillar bäst....helt fel egentligen för då vinner ju inte den bästa dansaren utan den som är med omtyckt...
    fast jag tycker ändå inte K-P är sämst. Tycker han utvecklas hela tiden och verkligen kämpar och gör sitt bästa. Så ja några program till hoppas jag han får vara kvar!!!!!

Pyff skrev 2008-02-16 11:48:22 följande:
  • Kaxmaja
    tröllkäringa skrev 2008-02-16 12:15:34 följande:
    Gjorde du inte? Konstigt för det var ju på svenska
    Jag har väll bott utanför Sverige för länge
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-16 12:16:50 följande:
    Fast ajg måste koncentrera mig ordentligt när jag lyssnar på honom, kanske inte så mycket hans fel men dialekten är svår att tyda tycker iaf jag
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • tröllkäringa

haha ja det måste bero på det då

Kaxmaja skrev 2008-02-16 12:16:50 följande:
    elegi skrev 2008-02-16 12:36:14 följande:
    Fast ajg måste koncentrera mig ordentligt när jag lyssnar på honom, kanske inte så mycket hans fel men dialekten är svår att tyda tycker iaf jag
    Hääääääärligt med dialekter och något man ska vara rädd om!!!!

VÄGRAR göra mig av med min värmländska för att andra inte gillar den eller har svårt att förstå...rätt fränt att komma till stockholm o beställa "en körv mä brö" hahaha VA?!?!?! har jag fått till svar måååååånga ggr hahahaha
  • ludenben

var det Richard Herrey som åkte ut??

• elegi
    ludenben skrev 2008-02-16 13:05:25 följande:
    var det Richard Herrey som åkte ut??
    Jajemen
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • ludenben
    elegi skrev 2008-02-16 13:08:28 följande:
    Jajemen
    synd jag hade hoppats på karlpetter för han var ju sist när jury hade sagt sitt. Gillar inte han... eller på att  superdivan danny skulle ut...
  • Nessii

Av dem som är kvar tror jag att det kommer att bli en kamp mellan MatTina o Linda Lampenius..

Jag tror nästan att Matte ryker nästa vecka.. Visst han är supersnygg men sååå stapplig o stel när han dansar ibland.

Vet att det är många karlar som tycker att Mi Ridell är det snyggaste som gått i ett par skor. Visst hon har inte synts så mycket i tv de sista åren men jag har för mig att hon spelar mycket teater. Jag tycker om henne.. ett litet yrväder

Svar på tråden Let`s dance 2008