• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja
    tröllkäringa skrev 2008-02-16 12:44:13 följande:
    haha ja det måste bero på det då Hääääääärligt med dialekter och något man ska vara rädd om!!!! VÄGRAR göra mig av med min värmländska för att andra inte gtyda illar den eller har svårt att förstå...rätt fränt att komma till stockholm o beställa "en körv mä brö" hahaha VA?!?!?! har jag fått till svar måååååånga ggr hahahaha
    Jag gillar oxå dialekter men hans e himla svår att tyda
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • tröllkäringa

jag tycker ju inte det hihi men är ju från Säffle själv förstås

ha en fin kväll nu ska jag käka

Kaxmaja skrev 2008-02-16 13:46:56 följande:
    Jag gillar oxå dialekter men hans e himla svår att tyda
  • Yohanna85

själv hejar man på mat-tina och tobbe ... han har dansat på samma förening =) så man såg ju upp lite till honom förut, fast han är lite småjobbig med sina stela miner, hehe

nä jag tycker karl-petter är härlig och sen lilla jeanette har dansat även med henne, så gullig tjej =)

Så kul när man ser sånna man känner på tv =) hejar på

Jag gilla Danny från början, men han känns som en riktig Diva efter att ha sett han några ggr, har nog inte riktigt fötterna på jorden

• EllieK

Som en små fet, gravid småbarnsmamma måste jag säga........... Jag gillar verkligen Daniel Da Silva

• Ramonas

Jag missade igår, så jag ska se reprisen imån. =)

• Niinaaa
    EllieK skrev 2008-02-16 15:29:45 följande:
    Som en små fet, gravid småbarnsmamma måste jag säga........... Jag gillar verkligen Daniel Da Silva
    haha Me too.
  • Mjuk

Han e grymmast!
    Eller han ÄGER (skulle jag sagt om jag var 14 år)...

EllieK skrev 2008-02-16 15:29:45 följande:
  • Squeezetoy

På fredagarna sitter jag i TV-soffan och är kär i Daniel DaSilva, på lördagar är det Björn Gustafsson jag är kär i. Sååå söt och så rolig.

• Mjuk
    Svar på #1801
    Björn e döööskön!
    Squeezetoy skrev 2008-02-16 22:14:04 följande:
    På fredagarna sitter jag i TV-soffan och är kär i Daniel DaSilva, på lördagar är det Björn Gustafsson jag är kär i. Sååå söt och så rolig.
  • PetJA
    Squeezetoy skrev 2008-02-16 22:14:04 följande:
Svar på tråden Let`s dance 2008