• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja

Åhhh ikväll tror jag att jag satsar på godis. Har inte ätit de på två veckor nu. Så de är dags. Någon som vet något godis som startar förlossning

• Bevabus

Haha :P Pröva det där godiset som poppar i munnen när man äter det...det lär nog sätta fart på magen

Kaxmaja skrev 2008-02-29 11:23:21 följande:
    Åhhh ikväll tror jag att jag satsar på godis. Har inte ätit de på två veckor nu. Så de är dags. Någon som vet något godis som startar förlossning
  • Fyrklovern
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 11:23:21 följande:
    Färsk annanas funkade för mig, så det tycker jag du kan ta och smaska i dig till kvällen!!

Själv tycker jag nog att Matte borde åka ut med det är synd och skam för finare ögongodis för man leta efter! 
    Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • JaneAusten

Färsk ananas fungerade på mig med och det är t o m bevisat men tyvärr måste man äta sju stycken för att det skall ha någon bevisad effekt... det säkraste är nog att hångla

• Fyrklovern
    JaneAusten skrev 2008-02-29 13:28:33 följande:
    Färsk ananas fungerade på mig med och det är t o m bevisat men tyvärr måste man äta sju stycken för att det skall ha någon bevisad effekt... det säkraste är nog att hångla
    Lite OT kanske men jag åt nog kanske nåt sånt, åt en hel färsk annanas varje dag i en vecka och sen kom han!
    Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • HimmelochHelvete

Ut med Matte ikväll! Tycker inte han dansar alls bra...

• Kaxmaja

Hmmm ananas men de ska man väll hålla sig undan om man har høgt blodtryck??

Ja för min del kan Matte åka ikväll

• Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 14:15:42 följande:
    Hmmm ananas men de ska man väll hålla sig undan om man har høgt blodtryck?? Ja för min del kan Matte åka ikväll
    Mmm... Ananas! ... Den här tråden gör mig hungrig, massa babbel om godis OCH ananas!

Jag frågade min mamma (som är bm& sjukskötare) och hon sa att det är ok att äta ananas fastän man har högt blodtryck... nu vet ni
  • Kaxmaja
    Kall öl skrev 2008-02-29 15:33:37 följande:
    Mmm... Ananas! ... Den här tråden gör mig hungrig, massa babbel om godis OCH ananas! Jag frågade min mamma (som är bm& sjukskötare) och hon sa att det är ok att äta ananas fastän man har högt blodtryck... nu vet ni
    tack tack. Då blir de det ikväll.

Ja för att klara av att se lets dance och vra en bra jury måste man ladda med mat och snask
  • Kall öl
    Kaxmaja skrev 2008-02-29 15:35:58 följande:
    tack tack. Då blir de det ikväll. Ja för att klara av att se lets dance och vra en bra jury måste man ladda med mat och snask
    Iofs har lite ångest om jag skall se på Så ska de låta eller Let's dance idag bara... Hjälp mig?? (värsta pensionär krisen men vadå )
Svar på tråden Let`s dance 2008