• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja

snart e de fredag igen. Men denna fredag måste de vara lite bättre drag i tråden. Jag hoppas jag inte ligger och föder utan kan hänga här med er

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-28 09:48:54 följande:
    snart e de fredag igen. Men denna fredag måste de vara lite bättre drag i tråden. Jag hoppas jag inte ligger och föder utan kan hänga här med er
    Det värsta är ju att Så ska det låta börjar på fredag 20:00 man kan ju itne titta på båda samtidigt, blir nog så att man får kolla sista 30 min och sen när msan får veta vem som åker ut.
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • elegi

Angelzezzan
    Du kan ju inte missa Så ska det låta, Danny är ju med där imorgon Räcka ut tungan

• Pyff
    elegi skrev 2008-02-28 14:13:12 följande:
    AngelzezzanDu kan ju inte missa Så ska det låta, Danny är ju med där imorgon
    åååå är Danny med i Så ska det låta! Ja ja, jag kan inte se nåt utav det för jag är i Estland då, men kan ju kanske kika på datorn på Så ska det låta.........
    Pyff på er!
  • Moll

Oh no, är det både så ska det låta och let's dance?? Näääää! JObbigt!

• Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-28 14:09:57 följande:
    Det värsta är ju att Så ska det låta börjar på fredag 20:00 man kan ju itne titta på båda samtidigt, blir nog så att man får kolla sista 30 min och sen när msan får veta vem som åker ut.

Ja jag vet men jag spelar in så ska de låta och ser de på lördagen på dagen

elegi skrev 2008-02-28 14:13:12 följande:
    AngelzezzanDu kan ju inte missa Så ska det låta, Danny är ju med där imorgon
    Åhhhhhh
  • Kaxmaja

Bara för info så lägger svt ut sina program på nätet så där kan man se HELA så ska de l¨åta i efterhand. De kan man ju inte med lets dance. Så man får se lets dance live och så ska de låta i efterhand

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-02-28 17:15:51 följande:
    Bara för info så lägger svt ut sina program på nätet så där kan man se HELA så ska de l¨åta i efterhand. De kan man ju inte med lets dance. Så man får se lets dance live och så ska de låta i efterhand
    Jo jag tänkte så först men då blir ajg ensam i källaren för sambon tänker sitta här uppe och kolla Så ska det låta, gissar att dottern läs sitta uppe oxå eftersom Danny Generadär med Oskyldig på Lets dance är han ju bara med en kort stund jue....
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-02-28 17:17:57 följande:
    Jo jag tänkte så först men då blir ajg ensam i källaren för sambon tänker sitta här uppe och kolla Så ska det låta, gissar att dottern läs sitta uppe oxå eftersom Danny är med på Lets dance är han ju bara med en kort stund jue....
Svar på tråden Let`s dance 2008