• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • PennyJane

Vilken kanal var det dom skulle sända intervjuer på nu efter åt?

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Signe ♥ ¸.?°´¯)
  • Kaxmaja

Nu ska jag följa Mamsies exempel och hoppa i säng. Lång dag på föreläsning imorgon. Hoppas drömma heta drömmar om Danny och inte läskiga om Uffe.

Tack och godnatt tjejer

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Ramonas

God natt med er tjejer....

Nu ska göra mig ordning å gå ut....

• zezziz

Tack själva....
    har varit roligt att följa lets dance med er ikväll!!
    Godnatt!!

Längtan efter dig är enorm....
  • Squeezetoy
    Ramonas skrev 2008-01-11 22:01:36 följande:
    Håller helt klart med.. Har alltid haft ett gott öga för Daniel.... ps, han finns på facebook... BAra å poka han... hehe
    Det underliga är att jag inte alltid tyckt att han är sexig. Men nu... OJOJOJ.

Vinna i år, det är lite svårt att uttala sig än, får nog titta på några program till innan jag yttrar mig i den frågan.
  • Ramonas
    Squeezetoy skrev 2008-01-11 22:13:22 följande:
    Det underliga är att jag inte alltid tyckt att han är sexig. Men nu... OJOJOJ.Vinna i år, det är lite svårt att uttala sig än, får nog titta på några program till innan jag yttrar mig i den frågan.
    Jasså? Jag har alltid tyckt det...

Ja, nä, jag får se några avsnitt å få några favvisar å paret jag vill ska vinna..
  • hannasmantan

Gud vad duktiga alla var!! Karl Petter är ju så charmig tycker jag. Uffe däremot såg riktigt läskig ut. Tänk att jag varit fritidsfröken åt Annicka!! Hon var ALLTID glad redan då.

Det här blir kul att följa på fredagkvällarna

• Ankissen

Godnatt tjejer! Nu kryper jag i säng! Hoppas vi får lika trevligt här som i Idol-tråden.

Om jag nu får nån sömn vill säga. Elliot verkar hostig och mammig helt plötsligt. Får väl sova hos honom, i hans säng.

Mamma till världens sötaste Elliot
Svar på tråden Let`s dance 2008