• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Squeezetoy

Tinna, visst är det gott! Lite roligare än att bara plocka fram en skål med chips. Ska nog in en snabbis på systemet idag och hitta en passande flaska med vin också för att lyxkänslan ska bli total.

Let´s dance är ju bästa underhållningen som finns just nu. Och resten av året är jag lite lets dance sugen på fredagar men får vackert nöja mig med annat, tristare utbud.

• NeA 84

längtar med tills ikväll!
    fast då jag nu går på cambridgekuren så blir de inga snacks....gast jag eg vill....

Adam 020715 ♥041126 Gabriel 051130
  • Squeezetoy

Jag kör på GI och då blir just ostbricka ett bra alternativ till snacks, helt tillåtet liksom.

Lite knasigt att man kan bli så förtjust i ett program egentligen. Tyvärr får jag ju sitta själv och titta eftersom min sambon inte fattat tjusningen med programmet.

• Kaxmaja
    NeA 84 skrev 2008-01-18 11:10:40 följande:
    längtar med tills ikväll!fast då jag nu går på cambridgekuren så blir de inga snacks....gast jag eg vill....
    Squeezetoy skrev 2008-01-18 11:13:26 följande:
    Jag kör på GI och då blir just ostbricka ett bra alternativ till snacks, helt tillåtet liksom.Lite knasigt att man kan bli så förtjust i ett program egentligen. Tyvärr får jag ju sitta själv och titta eftersom min sambon inte fattat tjusningen med programmet.
    Hi hi hi förra året satt jag och viktväktade när lets dance gick. Iår äter jag godis. Måste passa på nu sista tiden för sen blir de vv igen
  • Kerplunk

Tror att även jag ska ladda upp med lite godis ikväll. Ska göra det till fredagstradition nu när jag ska sitta hemma och vara höggravid några veckor, och sen ska jag och bebisen ligga och slappa framför Let's dance! Glad

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:22:24 följande:
    Tror att även jag ska ladda upp med lite godis ikväll. Ska göra det till fredagstradition nu när jag ska sitta hemma och vara höggravid några veckor, och sen ska jag och bebisen ligga och slappa framför Let's dance!
    de e så jag gör. Fredag= godispåse fotbad och lets dance perfekt
  • Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 11:23:47 följande:
    de e så jag gör. Fredag= godispåse fotbad och lets dance perfekt
    Jaa, kan man dessutom hålla godisätandet till bara fredagarna så är det jättebra ju! Ska kämpa med det nu!

8½ timma kvar....
  • Kerplunk

Jag som inte är så förtjust i Danny(och tror att han kommer ta hem hela skiten för alla småflickor tycker han är såååå söt) kan ju inte låta bli att tycka att den där stukade foten kom ganska lägligt..
    Säkert gör den ingen skillnad på rösterna men förhoppningsvis på juryns poäng! Skrattande

• Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:25:50 följande:
    Jaa, kan man dessutom hålla godisätandet till bara fredagarna så är det jättebra ju! Ska kämpa med det nu!8½ timma kvar....
    Jag försöker iallafall
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-18 11:28:14 följande:
    Jag som inte är så förtjust i Danny(och tror att han kommer ta hem hela skiten för alla småflickor tycker han är såååå söt) kan ju inte låta bli att tycka att den där stukade foten kom ganska lägligt.. Säkert gör den ingen skillnad på rösterna men förhoppningsvis på juryns poäng!
    Va? Hur kan du inte tycka om Danny??
Svar på tråden Let`s dance 2008