• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 11:29:02 följande:
    Va? Hur kan du inte tycka om Danny??
    Jag vet inte vad det är som gör det!! Men var precis samma med Måns...
    Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Erika

jag tycker att danny är helt ok men det känns som om han fick låga poäng av juryn mest för att de skulle sätta honom på plats, typ bara för att tonårstjejer ringer o röstar på dig så ska du inte tro något.

Jag hoppas Mi Ridell åker ut ikväll, jag tycker hon var så fjantig när hon dansade.

• Kaxmaja

Danny e ju super söt ju

Sak nog sätta mig och förbereda en omröstning om vem som åker ut ikväll så jag har den färdig. Men jag lägger inte ut den förrän alla dansat annars blir de ju konstigt eller vad säger ni?

• sjuttiosexan

Har Danny stukat foten?! Tyckte det var ganska kul sist när någon ur juryn sa "det är inte sexigt att stå och smeka sig själv på dansgolvet" (eller nåt liknande) till honom

• Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-01-18 16:23:12 följande:
    Har Danny stukat foten?! Tyckte det var ganska kul sist när någon ur juryn sa "det är inte sexigt att stå och smeka sig själv på dansgolvet" (eller nåt liknande) till honom
    Ja de står på aftonbladet
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 16:24:35 följande:
    Ja de står på aftonbladet
    Måste genast kolla
  • Kerplunk
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 15:27:56 följande:
    Danny e ju super söt ju Sak nog sätta mig och förbereda en omröstning om vem som åker ut ikväll så jag har den färdig. Men jag lägger inte ut den förrän alla dansat annars blir de ju konstigt eller vad säger ni?
    Det låter bra det! Minns inte hur programmet är uppbyggt... Är det paus sen när man ska rösta eller hur funkar det?

*Laddar för fullt*
    Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • sjuttiosexan
    Kerplunk skrev 2008-01-18 16:31:25 följande:
    Det låter bra det! Minns inte hur programmet är uppbyggt... Är det paus sen när man ska rösta eller hur funkar det?*Laddar för fullt*
    Jag tror man kan rösta under hela programmets gång men jag är inte en till 100% pålitlig källa
  • Kaxmaja

I den FL omröstningen jag gjort kommer man bara kunna rösta efter att alla dansat Då lägger jag ut den hi hi

Nu har jag varit på affären och köpt godis

Svar på tråden Let`s dance 2008