• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kerplunk

Håller också med ang Jessica.. Hon passar inte alls in som programledare. TUR att David är där och räddar upp det hela!

Glad att K-P var lite mer "seriös" denna veckan. Tror han kan bli rätt bra faktiskt..

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-01-18 20:17:33 följande:
    Förmodligen! Så om han reser sig ur soffan och går ut i köket eller nåt mitt under en dans så skriker du "SHIT HON TAPPA HELA KLÄNNINGEN!!", okej?! Hahahaaa
    Mohahahah jag lovar
  • Kaxmaja
    Vildkorn skrev 2008-01-18 20:17:34 följande:
    Är det bara jag som har svårt att förstå vad KarlPetter säger? Tycker inte dialekten är speciellt charmig alls. Älskar reklamen som var nyss... med Leif GW Persson... Expressen. Skrattar varje gång!
    Skrattar oxå åt den reklamen varje gång.
    Sambon hävdar att jag flåsar så där mycke nu för tiden, speciellt när jag äter. Hmmm jag skyller på den överstora magen
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:18:45 följande:
    Mohahahah jag lovar
    Mooooahahaaa
  • PennyJane
    emzemz skrev 2008-01-18 20:16:23 följande:
    Jag har en rolig sambo som sitter med ryggen mot tv:n till, med lurar på och smattrar som en annan tok på sitt tangentbord, hittat sig något underhållande. Hallå?! Let's dance är det man behöver en fredagkväll!
    ja du.. min man hatar Let´s Dance... Så jag är glad att jag har hittat den här tråden..

Han sitter också med hörlurar med datorn....
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Signe ♥ ¸.?°´¯)
  • Ramonas

HAhaha, Han e ju så charmig!!

Riktigt synd att man inte sökte in te Bonde....

Ja, det var dåliga p han fick... Tyckte han dansa bra.... Mkt bättre än dom flesta.... :)

• Vildkorn
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:19:37 följande:
    Skrattar oxå åt den reklamen varje gång. Sambon hävdar att jag flåsar så där mycke nu för tiden, speciellt när jag äter. Hmmm jag skyller på den överstora magen
    Hade min sambo sagt detsamma hade han fått flytta ut på balkongen! Jag FÅR flåsa... till skillnad från han.
  • sjuttiosexan
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:19:37 följande:
    Skrattar oxå åt den reklamen varje gång. Sambon hävdar att jag flåsar så där mycke nu för tiden, speciellt när jag äter. Hmmm jag skyller på den överstora magen
    Sprayar du så på blommorna och torkar upp med en liten trasa? hahahahahhahaaaa!
  • Mamsingen

Vem åkte ut förra fredagen? Somnade *zzzz* tyvärr.

• Kaxmaja
    sjuttiosexan skrev 2008-01-18 20:20:59 följande:
    Sprayar du så på blommorna och torkar upp med en liten trasa? hahahahahhahaaaa!
    Japp varje dag
    Vildkorn skrev 2008-01-18 20:20:55 följande:
    Hade min sambo sagt detsamma hade han fått flytta ut på balkongen! Jag FÅR flåsa... till skillnad från han.
Svar på tråden Let`s dance 2008