• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kaxmaja

Ha ha ha puckodommare. Du ser glad ut vilket utstrålar glädje. Fundersam

• Barbaskön

PennyJane: nä jag tror inte det var vikten snarare andra personliga problem som gjorde att han försvann från "rutan" och nöjeslivet

• Vildkorn
    Kaxmaja skrev 2008-01-18 20:43:46 följande:
    Ha ha ha puckodommare. Du ser glad ut vilket utstrålar glädje.
    *viker mig dubbel av skratt*
  • Kaxmaja
    PennyJane skrev 2008-01-18 20:42:04 följande:
    Ja... Det känns otäckt. Men jag förstår inte hur det har gått till. Var inte han en uppskattad TVpersonlighet? Kan man tappa allt detta bara för att man blir smal. Har har ju inga muskler alls kvar.. Han måste ju ha svultit sig.. Det ser ut som han har näringsbrist.
    Men för hans kropps del mår han nog bättre nu. Aldrig bra att vara överviktig
  • Barbaskön

emzemz: håller fullständigt med dig!

• Kaxmaja
    emzemz skrev 2008-01-18 20:43:31 följande:
    Det känns mer proffsigt när de dansar till en mer "danstävlinglåt" än tex Kent. Någon mer som tänkt på det, musiken som de dansar till?..Mi och Johan kändes riktigt proffsiga nyss
    Jag gillar att de e omgjorda poplåtar
  • PennyJane

Jag tycker verkligen synd om Uffe........... På ett sätt hoppas jag också att ha åker ut för han är inte särskilt bra jämfört med alla andra. Samtidigt vore det fantastiskt roligt om han bara helt oväntat lärde sig massor och imponerade! Men jag tror nog att han åker ut ikväll..

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Signe ♥ ¸.?°´¯)
  • sjuttiosexan
    PennyJane skrev 2008-01-18 20:42:04 följande:
    Ja... Det känns otäckt. Men jag förstår inte hur det har gått till. Var inte han en uppskattad TVpersonlighet? Kan man tappa allt detta bara för att man blir smal. Har har ju inga muskler alls kvar.. Han måste ju ha svultit sig.. Det ser ut som han har näringsbrist.
    Han har bantat med piller om man får tro kvällspressen så han har nog svultit sig tyvärr...
  • Kaxmaja
    Vildkorn skrev 2008-01-18 20:44:31 följande:
    *viker mig dubbel av skratt*
    Hur 17 kan du vika dig dubbel???? Har inte du en STOOOOOR mage ivägen. Jag ska ju ha några veckor efter dig och att vika mig dubbel e ett minne blott.
  • Freida

Jag stör mej på hur korkad bonden e...

Svar på tråden Let`s dance 2008