Inlägg från: pratglada tjejen |Visa alla inlägg
  • pratglada tjejen

Bra hundfoder?

Jag jämförde Hills, Carrier och endel andra, med ingredienser och mängd m.m. och kom fram till att jag tycker Carrier kyckling o ris är bäst (enligt mig. Omega 3,omega 6, torkat kött=mer kött än om det ej är torkat. Då är det ju vattenmängd man ska tänka på också.

Den kostar iallafall 350kr och finns på Granngården och vissa privata affärer.

• pratglada tjejen

Man kom visst inte in direkt på carrier..
    Men gå in på "hundfoder"
    -carrier
    -carrier kyckling o ris (eller om du vill kolla på de andra sorterna då)

• pratglada tjejen

Bonusmorsa:
    Vad kul!
    När jag skaffade ronja (då valp) var det många på en hundsida när jag tog upp det som diskussion som inte visste vad det var, och trodde därför att det var ngt billigt dåligt skitfoder. Men det är det ju verkligen inte! Folk är så rädda för det okända eller ngt ;). Men efter ett tag kom det upp fler och fler som använder o är mycket nöjda.

Vilket använder du? Jag jämförde alla Carrier och tyckte att kyckling o ris var bäst.

• pratglada tjejen

Bonusmorsa: jaha okej

VulgusProfanum:
    Åh, det vet jag tyvärr inte.. På länken kan du ju läsa om fodren iallafall, men jag vet inte om den länken var till någon annan affär?? Men jag köper iallafall på granngården. Om det finns ngn i närheten kanske du kan åka dit eller slå upp numret i katalogen?

• pratglada tjejen

VulgusP:men om man köper därefrån kan man bli medlem o få ett kort, då får man rabatter o grejer typ. 30kr på det m.m.
    Jag köper bara en 15kg säck ca varannan månad o fick 30kr, så om du skulle köpa mycket mer lär ju du få högre bonuscheck!

Svar på tråden Bra hundfoder?