• Göteborg

Berätta om är ni gjort bort er/pinsamma händelser!

Efter att ha haft en riktigt skitdag (ni vet en sådan där dag man skrattar åt - i efterhand?) tänkte jag att vi alla kunde bidra med våra egna pinsamma händelser så att andra också får ta del av det "roliga"

Shoot!

Jag börjar!

En grej som hände under skitdagen jag skrev om i TS: Jag skulle hem till min svärmor, det var sent och mörkt ute. Ser att det står ett gäng "tuffingar" där jag ska förbi, så jag skulle glida förbi och se cool ut hade jag tänkt... Synd bara att jag missade att en trappa var framför mig, varpå jag snubblar på ett trappsteg och är mycket nära att lägga mig raklång på backen Generad

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Svar på tråden Berätta om är ni gjort bort er/pinsamma händelser!
  • Göteborg
    Ceropegia021 skrev 2007-12-19 13:25:48 följande:
    jo en gång till.. Vi va lite dragna, jag och ett gäng kompisar.. Vi satt och diskuterade vad de va usama bin ladin hade på huvudet, den där vita ni vet.. Började med att en kompis till mig sa fel å kallade det fär "en talliban" HAHAHA!!!! Gud va vi garvade!! En lång stund.. När jag nästan ahde skarattat klart, sa jag, fortfarande med skratten i halsen, "men hanna!! Det heter ju faktist trubadur!! Å fy dum jag kännde mig.. Men vi hade jävligt roligt TURBAN!!!
    Haha, allt som är det minsta roligt tenderar att bli JÄKLIGT kul med lite promille i kroppen
  • Göteborg

Kom på en grej till nu!

Jag var nog en 17 år ungeför när jag skulle gå till bageriet och köpa fikabröd. Konditoriet ligger som så att det är ett litet "torg" (observera LITET torg) med lite affärer runt.

I alla fall, jag kommer fram, och ser att det sitter en riktigt snygg kille på en bänk på torget med sina kompisar. Jag var givetvis jättecool (tyckte jah sjölv iaf ) när jag kom med mina wienerbörd i en pappåsa, bara det att jag lyfte på sen och höll den alltså upp och ner. Precis när jag var en liten bit från snyggingen och gänget TRILLAR wienerbröden ut! Jag skämdes ihjäl och killarna skrattade massa Generad

• catonic

Haha, vilken rolig råd! jag har en liten rolig historia att berätta jag med =)
    Jag gick på gymnasiet och efter skoldagens slut sprang jag och några kompisar till busshållsplatsen för att hinna med bussen. Min kompis som sprang bakom mig skrek: "Du tappade en strumpa". Jag stannade och tittade och visst hade jag tappat en strumpa, men hur? Jag hade ju skor på mig. Jag plockade upp strumpan och när vi kommer på bussen tittar jag efter ordentligt och ser att det hänger en bit strumpbyxa vid fotfästet också (jag hade byxor på mig). Kom på att jag dagen innan haft strumbyxor på mig under byxorna och idag endast klätt mig i byxor (trodde jag).

Jag började dra och dra och till slut fick jag ut hela strumpbyxan plus en strumpa till. Folket på bussen tittade mycket konstigt på mig. Jag hade dessutom gått hela dagen i skolan med strumpbyxorna hängandes ut. Det var lite pinsamt faktiskt =)

• Tjej 83

haha gud så roligt, o så pinsamt ja hade ju stängt o sprungit

Ceropegia021 skrev 2007-12-17 23:02:36 följande:
    en annan gång när jag skulle gå in i en liten kiosk. Öppnar dörren innåt å något tar emot, så jag puttar med hela kroppsvikten för att få uppdörren. Hör hur något rasar. Därbakom står en personalå ska rada upp läsk, men han låg på dom när jag kom in.. å det bara rullde läskburkar över golvet. Mycket pinsamt.. Och så hör jag honom säga till en annan bakom disken att "hon försöker krossa mig..." när dom frågade vad som hände.
  • Liz80

catonic -

hahhahaha..oj va skoj Glad.
    Stackare, va pinsamt!! hahahahaha.

• Tjej 83

kan jag ju säga en nu då
    vi flabba iaf länge länge....

kom hem från gekås vid ca 14 tiden, jag tog dottern o sen skulel börja lasta ut alal påsar från bilen, medans sambon tog 2 påsar o skulle gå in med,
    då tappar han en tröja han köpte, en ljus tröja på gräset o han svär,, shit vilka ord som kommer o så hör vi en bildörr stängas o kolalr upp
    då står grannen där, en glad 80 årig gubbe o säger heeej..
    vi sa ju hej men sen så flabba vi, fasen vad pinsamt..
    våga möta han imorn hihi....

• Kakan83
    Ceropegia021 skrev 2007-12-17 23:02:36 följande:
    en annan gång när jag skulle gå in i en liten kiosk. Öppnar dörren innåt å något tar emot, så jag puttar med hela kroppsvikten för att få uppdörren. Hör hur något rasar. Därbakom står en personalå ska rada upp läsk, men han låg på dom när jag kom in.. å det bara rullde läskburkar över golvet. Mycket pinsamt.. Och så hör jag honom säga till en annan bakom disken att "hon försöker krossa mig..." när dom frågade vad som hände.
    ASG!
    Oliver ab imo pectore
  • Flisan76

Jag får väl lägga in lite pinsamheter i den här tråden oxå. När jag träffade min första pojkvän för ett ex antal år sen gjorde jag bort mig rejält två ggr under den första månaden. En gång skulle han köra mig hem efter en av våra absolut första dejter. Så vi ger varandra en kram och en kyss, el ja... jag trodde han ville kyssas, men tji fick jag för jag kör in tungan utan något som helst gensvar. Situationen blev oerhört pinsam och jag tänkte att nu hör han aldrig av sig igen.

Den andra riktigt pinsamma grejen, ja den va faktiskt ÄNNU PINSAMMARE! En av de första gångerna jag skulle sova över hos honom, då bodde han fortfarande hos sina föräldrar. Jag vaknade på natten o hade sån magknip. Han tjatatde på att jag skulle gå på toa o tillslut kunde jag inte hålla mig. Vi sov i deras källare och eftesom de va mitt i natten så va det så tyst så man kunde höra en knappnål falla, o alla här vet ju hur det kan låta när man har rejäl ränneskita! Jag ville bara sjunka genom jorden... Men han gjorde inte slut för mina pinsamheter som tur var :)

• Okaa san

Mosat ansiktet för gott haha!!

Göteborg skrev 2007-12-17 23:12:52 f

Följande:
    Haha, fy vad pinsamt Nu kom jag på en till sak! Det kom en reparatör som skulle in i den allmänna tvättstugan och fixa en av maskinerna. Dock hade han ingen nyckel, så han ringde på hemma hos mig och frågade efter nyckeln.- Absolut, vänta ett tag! säger jag, och struttar in i lägenheten för att hämta nyckeln och visa honom tvättstugan... Bara det att när jag joggar in lite käckt genom hallen så ligger där en sladd, som jag givetvis snubblar på och far in i väggen och slår mig rätt rejält.Gubben frågar om allt är okej, varpå jag blåljuger och säger nåt i stil med att "det kändes knappt". Fan, i själva verket kändes det som att jag mosat ansiktet för gott...
  • Göteborg
    Flisan76 skrev 2007-12-21 16:03:58 följande:
    Jag får väl lägga in lite pinsamheter i den här tråden oxå. När jag träffade min första pojkvän för ett ex antal år sen gjorde jag bort mig rejält två ggr under den första månaden. En gång skulle han köra mig hem efter en av våra absolut första dejter. Så vi ger varandra en kram och en kyss, el ja... jag trodde han ville kyssas, men tji fick jag för jag kör in tungan utan något som helst gensvar. Situationen blev oerhört pinsam och jag tänkte att nu hör han aldrig av sig igen.Den andra riktigt pinsamma grejen, ja den va faktiskt ÄNNU PINSAMMARE! En av de första gångerna jag skulle sova över hos honom, då bodde han fortfarande hos sina föräldrar. Jag vaknade på natten o hade sån magknip. Han tjatatde på att jag skulle gå på toa o tillslut kunde jag inte hålla mig. Vi sov i deras källare och eftesom de va mitt i natten så va det så tyst så man kunde höra en knappnål falla, o alla här vet ju hur det kan låta när man har rejäl ränneskita! Jag ville bara sjunka genom jorden... Men han gjorde inte slut för mina pinsamheter som tur var :)
    Haha, jag har gjort något liknande, fast det var "bara" en rejält smattrande prutt
Svar på tråden Berätta om är ni gjort bort er/pinsamma händelser!