Inlägg från: Mr Tommy |Visa alla inlägg
  • Mr Tommy

STORA tatueringstråden!

Även om tatuerarna rekomenderar att plasten ska sitta på över natten så kan man väl känna efter själv vad som känns bra och dessutom ska man kanske inte gå en hel dag med den på med tanke på bakterier som kan bildas. Spelar ingen roll vad en läkare eller tatuerare säger om sår så läker ett sår bäst om de får luftas ordentligt.
    Sen ska man ju inte pyssla med havsbad, solande och sånt som har skrivits i denna tråd tidigare.

• Mr Tommy

jag tar alltid av min plast 3-4 timmar efter den är gjord och sen smörjer på och håller den öppen.
    Kan tillägga att jag har 8 tatueringar.

• Mr Tommy
    Svar på #1461
    hahha den gjorde ju inge ont :)

Joo helosan kör jag med.
  • Mr Tommy

UlricaAndersson:

joo det var ett bra tips, se till så att du har nått att äta hela tiden för fysiskt så klarar man av smärta och ihållande sådan bättre om man har ätit eller äter för jag antar att de kan bli lite jobbigt efter ett tag..

• Mr Tommy

UlricaAndersson

Nej har jag inte haft tillfället att bli gaddad på en mässa, men jag skulle gärna vilja bli

Viffy.

Det går att ta printscreen, men då får du nått streck i bilden, tatueraren kan ta å rita om den om du kommer med typ 2 bilder så att allt syns eller ta å googla om du hittar en där som e liknande. kan du länka så kan jag också försöka att hitta den.

• Mr Tommy

Viffy:

Det jag fick upp var en döskalle med lite annat smått å gott på, va de den eller var det en blomma du skulle ha :P

• Mr Tommy

Jag har sagt många gånger att jag skulle vilja ha en tjej in tatuerad men de får jag inte för min fru

Men är det nån jag verkligen skulle vilja bli tatuerad av nångång under mitt liv så är det Chris Garver.

• Mr Tommy

ehmm ja har inte tänkt på det. men hon anser att det inte är någon vits med att jag ska ha henne in tatuerad heller.

hehe, så det finns inte så mycket att göra :P

• Mr Tommy

munschkin:

precis, men speciellt Garver det är min idol :D
    du/ni kanske vet att LA ink kommer att komma på tv, med Kat Von D.

Har precis tagit hem både säsong 1 och 2 så ska kika på dom sen.

Vill också ha en stor naken brud på ryggen.. men de är det bara å glömma kan jag säga.

Svar på tråden STORA tatueringstråden!