STORA tatueringstråden!
hahah njaa tror inte att de funkar, då måste jag ligga på andra sidan när vi ligger i sängen. Och gå med ryggen mot henne när jag går upp ifrån sängen :D ehehe
hahah njaa tror inte att de funkar, då måste jag ligga på andra sidan när vi ligger i sängen. Och gå med ryggen mot henne när jag går upp ifrån sängen :D ehehe
Änlamamma
klart att det måste göra. handlar det bara om att fylla allt i svart så kan nog nästan alla tatuerare göra det.
Änlamamma.
Jo självklart vill man att de ska vara helt på pricken. med dom andra råden kan jag också tillföra att du kan fråga om du kan få se tidigare verk av fötter om dom har gjort det.
Jag ska ta och leta upp någon tatuerare här i närheten eller i sthlm som gör bra själv porträtt. Tänkte tatuera in min dotter vid ett senare tillfälle då hon kan ligga och hålla upp sej själv helt på en fårskinnsfäll.
munschkin: de jag har hört om Kat Von D är att hon inte gick ihop med en av grabbarna i Miami Ink så hon slutade väl antar jag..
Viffy: okej ska kolla på den så får vi se :D
kingkong, de var så de va.. hörde bara på omvägar att hon inte gick bra ihop med en person.
Viffy: såg inte en ända blomma som liknade, kollade på namnet nedanför blomman men fick inte upp något liknande.
leijha:
vad var det du skulle göra, och vart ?
joo det kommer nog att kännas lite, man har ju inte så tjock hud där heller. tror att den kommer att bli jätte fin, du får lägga in bild sen.. gjorde min senaste jag på handen å de kändes också kan jag säga, ville att den skulle komma lite på knogarna också..
jag har varit lite nervös inför varje tatuering jag har gjort även om jag inte har visat det utåt men klart att det är pirrigt
Valkyriah: vad ska du göra för något då ?
leijha: ja, jag tror att du får härda ut.. jag tror inte att det kommer att bli bra att du byter till benet istället, den första ideen brukar alltid vara den bästa. och du kommer nog att gå å fundera på att göra en vid nyckelbenet ändå och nog tycka att det var synd att du inte gjorde den.
Så mitt råd är att följa den plan du hade tänkt för de blir oftast bäst
mjuik: Ami gör ju det för att han har erfarenheten och kunskapen om vad som ser bra ut och vad som funkar, han gör det ju inte för att vara elak eller dum. ja menar hade inte kunderna tyckt att han skulle göra en bra tatuering så hade dom sagt att dom ville ha just den som han/hon kommer med eller gå till en annan tatuerare..
Valkyriah:
aah, okej.. utan att låta taskig eller dum (det är inte meningen) så kan jag nog förstå att den ser lite "trist" ut efter det, dom blir ju utdragna och kanske får massa sprickor. Det var därför jag tänkte både en och 1000 gånger innan jag gjorde min playboy kanin på förhuden.
men de bör ju funka med en lite "touch-up" på den så ska den se som ny ut igen