Inlägg från: memelie |Visa alla inlägg
  • memelie

STORA tatueringstråden!

Oooooo lägger till i favoriter!!!

har bilder i mitt galeri på mina "mästervärk"

**JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • memelie

blir ingen tatto båt för oss !! därimot ska jag naturligtvis på mässan i norrköping i maj !!! fler ??

• memelie

ahaa där ser man!

Fragile Angel skrev 2008-02-01 12:20:02 följande:
    Hihi, mm , fast det är hans lärling som har tatuerat mig .
  • memelie

Lucky 7 e de ända stället man kan gå till i norrköping !!!!

alla min alster är gjorda där !!!!

välkommen in o spana i mitt galleri !

ska du göra kartan där ? om ja vem ska göra den ?

mjuik skrev 2008-02-03 20:16:43 följande:
    Jag har lite placeringsångest. Ska göra en världskarta men vet inte riktigt var jag ska ha den. På vänster arm är bestämt men inte mera.Underarmen? Insidan av överarmen? Vill inte ha den på utsidan av överarmen. Underarmen är riktigt snyggt men vet inte om jag vill offra platsen för det. Tänk om jag behöver den för något annat =)Någon frågade efter tatuerare i Norrköping.Lucky 7 Tattoos skulle jag säga. Fast det är nog kanske svårt att få tid.Annars gillar jag Viking i Linköping. Det är ju inte så långt dit.
  • memelie

hihi va kul att du såg loggan !!! *ler

måste jag säga att det är favorit bandet *ler

LillaLulla skrev 2008-02-03 22:20:00 följande:
    Nämen! Rammstein! *syftar på bruden på din arm* Vackert!
    Saltlakrits skrev 2008-02-04 07:31:13 följande:
    Hej!Är här inne och kikar liteTänkte höra om någon har en tatuering med sina barns namn, eller något annat som rör barnen?Jag vill göra något, men kan inte hitta eller komma på något som passar mig riktigt.Den ska inte vara så stor, ganska diskret och ingen färgNågra tips? Eller någon som har bilder att titta på?
    jag har dotterns namn i runskrift över vänster bröst ! ska lägga upp en bild på den !!
  • memelie

skit snyggt om du frågar mej!!!!!

kixan skrev 2008-02-04 09:37:17 följande:
    Vill ni kolla och tycka? Jag har photoshoppat lite hur jag tänkte mig det på armen. Stjärnan på ahndleden finns redan där, den andra stjärnan behöver inte vara exakt lika, jag tyckte den jag klippte in var rätt snygg.Så, återigen frågar jag, men nu med bild till; Bra eller Anus! kramkalas.blogg.se/images/tattoo_arm_12021140...
  • memelie

någon som kan länka till sidor med snygga she dewils eller tjejer som ser grymt snygga ut hhahahaha hoppas ni förstår va jag menar !! de ska vara tecknat iaf *ler

titta gärna på min brud i galleriet !!!

• memelie

mycket snyggt !!! men en hel del skräp också haha !! meeen huvudsaken är ju att bärarna är nöjda!!

tjohoo73 skrev 2008-02-05 20:33:14 följande:
    lea the firstEn annan bra länk är www.checkoutmyink.comFinns mycket av allt där.
Svar på tråden STORA tatueringstråden!