Inlägg från: memelie |Visa alla inlägg
  • memelie

STORA tatueringstråden!

Lea the first skrev 2008-02-07 10:28:14 följande:
    Hur sätter man pris på tatueringar i Sverige?Fått höra att i USA så betalar man för tiden tatueraren lägger ner på tatueringen, typ av timpenning?
    min tar betalt per sitning !! 1sitning är ca 3h och de e kostar 2000:-
    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • memelie
    Lea the first skrev 2008-02-07 15:23:22 följande:
    Du det var BILLIGT ...
    tja kanske de! bra blir de iaf! Lucky 7 i norrköping
  • memelie

hehe okii ska jag spana in!!

memelie_81 e jag !!

cDk3r skrev 2008-02-10 15:21:34 följande:
    memelieJapps, cDk heter jag där..
  • memelie

jag har dotterns namn undervänster nyckeben !! har tänkt att göra eventuella syskon under eller på andra sidan ! finns bild i mitt galleri !

SanniXx skrev 2008-02-10 21:07:09 följande:
    Jag ska tatuera mig.. Igen.. När plånboken tillåter. Jag fick en dotter för 1 år sen och ska nu tatuera in hennes fotavtryck, namn och personnummer NÅGONSTANS!?!? men vart? Jag vill ha den på ett ställe så att jag kan tatuera en likadan sen om jag får flera barn.. Något förslag på vart den kan sitta?
  • memelie

jag tyckte inte de kändes mycket där !!

Dolphina skrev 2008-02-11 20:59:55 följande:
    Ska iväg och göra mina andra tatt nu om kanppt 2 veckor. Har bara väntat sedan i juli när jag beställde tiden, så snacka om väntetid.Men gör det ont att göra ovanpå böstet???Vill nämligen göra en där nu, men samtidigt så vet jag inte om det gör för ont....HJÄLP MIG!!!!!PEPPA MIG!!!!!
  • memelie

slänger  in ett svar jag med ! de kändes inte så mycket där !!

Bumbi6666 skrev 2008-02-17 11:35:44 följande:
    Det gjorde absolut inget att du svarade.... Tack!
  • memelie
    Svar på #1343
    Startar du en ny tråd!! tror den här stängs i natt eller i morgon !
  • memelie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAg ska dit !!! vet iof inte vilken dag än men de e tradition att gå på den mässan!!

vi hamnade i tidningen föra året när vi va där ! min kompis som håller i dottern !! jag e den rödhåriga *ler

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Emelie/Skrivbord/V%C3%A4lkommen%20till%20Norrk%C3%B6ping,%20lokala%20nyheter%20p%C3%A5%20Folkbladet.se.htm

UlricaAndersson skrev 2008-02-23 15:32:05 följande:
    Är det någon som ska på svenska tatueringsmässa i Norrköping i april ? =DIsf  får ni hålla ögonen öppna efter mig, har sittning heela dagen ;P. Är jättespänd ! Någon som har tips på hur jag ska orka?En tips jag fått eftersom jag ska tatuera ryggen, är att ha en tröja med dragkedja bakochfram, bra tips tycker jag =)
Svar på tråden STORA tatueringstråden!