STORA tatueringstråden!
Men varför lägger man in en längre stav först? Om man ändå ska byta sen? Till saken hör också att jag är lite rädd om mina tänder, är tjugoett år och har aldrig haft ett enda hål...
Men varför lägger man in en längre stav först? Om man ändå ska byta sen? Till saken hör också att jag är lite rädd om mina tänder, är tjugoett år och har aldrig haft ett enda hål...
jockesfru - har svårt att tro att din tatuering skulle ändra särskilt mycket med 15 kilo minus... Gör den lite större bara kanske? Var hade du tänkt göra den då?
Fragile Angel skrev 2008-01-28 17:01:34 följande:
I morgon ska jag ringa och beställa tid för piercing. Får nog lägga till en kommentar om det i trådstarten, så alla vet att man får prata om piercingar här också!
Det lutar alltså mot en i tungan. Fan vad läskigt...
I dag blev piercingen (i tungan) gjord... Just nu är jag bara irriterad på fanskapet och har redan ett antal gånger funderat på att riva ut den och slänga den i soptunnan... Staven är alldeles för stor, hoppas att det inte sväller mycket så att jag kan byta till en mindre stav snart och ändå vara på den säkra sidan.
Ouff... Ska kika in i min försummade tråd för att gnälla över min tungpiercing. Åt nyss grillmat och trodde allt var fina fisken, ända tills jag smakade på pommes fritesen - AJ sa**** !! Helskotta vad saltade de var då! Inte undra på att folk får hjärtinfarkter ifall man måste hälla i sig ett glas vatten efter varenda tugga.
Sköljde munnen i flera minuter efteråt, det sved nåt fruktansvärt. Jaha, så fick jag lära mig den läxan då...
memelie - va, har den inte bara varit igång i två månader...? O_o Eller är det jag som inte klarar av nån matematik såhär sent på kvällen!