Inlägg från: Valkyriah |Visa alla inlägg
  • Valkyriah

STORA tatueringstråden!

its nice to be hated skrev 2008-01-19 11:07:09 följande:
    Haha små och söta vetefan   ja jo kanske är bäst.. den vanligaste två färgade kanske man ska köra på? Som jag har på bröstet typ fast enklare stil då ja?
    Absolut,det låter kanon
    Vad får du ge för det?
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-01-19 11:17:35 följande:
     Har kollat runt lite bara, dom har sagt en tusing, killen betalade 800 för sina.. Men jag ska ringa hon som gjorde bröstet nästa vecka någon gång, så får vi se vad hon tar  Kan inte du bli tatuerare? Kafferep med ny gadd en gång i månaden typ ?Trevligt
    Hahaha,visst... kan du betala i natura också hehehe...

Hade man bara haft talang för att rita o sådär så hade jag gärna blivit tatuerare,tyvärr är man urkass på att rita och måla och sånt skit.Har ju tjatat på min polare som är duktig,hon som skissat ryggen åt mig... men hon är inte sugen på det tyvärr
  • Valkyriah
    LillaLulla skrev 2008-01-19 14:22:12 följande:
    Valkyriah - fortsätt tjata, det behövs fler tatuerare i världen!
    Tro mig,hon slutar väl snart vilja umgås med mig så som jag tjatar
  • Valkyriah
    liin skrev 2008-01-19 17:55:36 följande:
    Nu finns bilder i mitt galleri
    Blev ju jättefint
    Solta föräldrar antar jag ?
  • Valkyriah
    pokonis skrev 2008-01-23 12:17:31 följande:
    Jag e tatuerad i ansiktet...Har för övrigt massa tattoo, men bara början..Min stora idol är ju Cat Von D *gudinnan*Finns en bild i mitt kollage..
    Hmmm ser inte ditt galleri
  • Valkyriah
    Kinga L skrev 2008-01-23 16:02:08 följande:
    Roha: jag tänkte på steriliseringen bara. Det är ju endå blod du kommer jobba med och man kan sprida hemska sjukdommar.Men du kanske har köpt en sterilisator oxå!?
    Jag tror nog att de som intresserar sig för tatueringar och vill lära sig tar reda på allt som man bör tänka på
  • Valkyriah
    Kinga L skrev 2008-01-23 16:17:31 följande:
    Valkyria: Jasså tror du det??Då kan jag informera om att även engångsnålar tuber och tippar ska steriliseras. Hepatit och annan skit är inte att leka med!!men jag hoppas värklgen att folk förstår det.
    Ja,det tror jag.Sen är väl alla medvetna om att det finns många oseriösa tatuerare,men tror inte roha skulle vara en av dem.
    Tyckte bara du framförde det på ett något överlägset sätt.
  • Valkyriah
    roha skrev 2008-01-23 16:11:29 följande:
    det har du så rätt i! har lagt ner ett antal timmar på forskning o ett antal tusenlappar så att all utrustning håller måttet va gäller sterilitet osv.Vill man göra nåt får man engagera sig o sen e det bara att tuta o köra!
    Absolut,ska bli spännande att få se några av dina tatueringar sen,det behövs fler duktiga tatuerare
  • Valkyriah

EMLA?? *ruskar på huvudet*

Svar på tråden STORA tatueringstråden!