• Anonym (tjej)

Är ageplay okej?

Jag bryr mig inte om vad folk lekar hemma i sovrummet, men jag undar:
    Tycker ni att noveller, filmer osv. med inslag av ageplay är okej? Å ena sidan förstår jag att det kan vara upphetsande, men å andra sidan känns det fel...Vad tycker ni?

• Svar på tråden Är ageplay okej?
  • Agapi

Såklart de är okej så länge de handlar om fantasier är ALLT okej

• Anonym (ja)

Tycker det är helt okej, är dock besviken på att det finns så mycket med äldre kvinnor och så lite med äldre män...

• Alphamale

Anonym (ja) skrev 2007-12-18 15:50:02 följande:

Tycker det är helt okej, är dock besviken på att det finns så mycket med äldre kvinnor och så lite med äldre män...
    DILF's ?
  • Anonym (tjej)

Tack för svaren! Men kan inte ni få ångest av tända på något som är "fel"...? Jag får det och börjar älta om jag är onormal, pedofil osv..Det är skitjobbigt! OBS! Jag dömer inte någon utan vill bara veta hur andra tänker.

• Alphamale

Anonym (tjej) skrev 2007-12-18 15:57:25 följande:

Tack för svaren! Men kan inte ni få ångest av tända på något som är "fel"...? Jag får det och börjar älta om jag är onormal, pedofil osv..Det är skitjobbigt! OBS! Jag dömer inte någon utan vill bara veta hur andra tänker.
    Vad är det du tänder på ?
  • Anonym (ja)

Vem har sagt att det är fel? Om du inte menar barn och äldre???
    Jag menar med ageplay att det är stor åldersskillnad. Typ unga tjejer med äldre män, men inte fjortonåringar!

Anonym (tjej) skrev 2007-12-18 15:57:25 följande:

• Anonym (tjej)

Jag tror att jag tånder på att vara underlägsen och därför är det väl upphetsande med fantasier där en är "svagare". Men samtidigt får jag sån ångest av att jag kan bli upphetsad av sånt som är hemskt i verkligheten (våldtäkt, övergrepp osv). Jag tänder alltså INTE på barn eller så!! Herregud, ledsen om ni missförstod!!

• Alphamale

Anonym (tjej) skrev 2007-12-18 16:03:28 följande:

Jag tror att jag tånder på att vara underlägsen och därför är det väl upphetsande med fantasier där en är "svagare". Men samtidigt får jag sån ångest av att jag kan bli upphetsad av sånt som är hemskt i verkligheten (våldtäkt, övergrepp osv). Jag tänder alltså INTE på barn eller så!! Herregud, ledsen om ni missförstod!!
    Jag fattar inte hu du menar ? ett barn kan väl inte vara överlägset dig ?

Är du ung själv och fantiserar om äldre alltså ?
Svar på tråden Är ageplay okej?