• Anonym (tjej)

Är ageplay okej?

Jag bryr mig inte om vad folk lekar hemma i sovrummet, men jag undar:
    Tycker ni att noveller, filmer osv. med inslag av ageplay är okej? Å ena sidan förstår jag att det kan vara upphetsande, men å andra sidan känns det fel...Vad tycker ni?

• Svar på tråden Är ageplay okej?
  • Anonym (tjej)

Ja jag är en ganska ung tjej och har alltid fantiserat om att bli dominerad av någon äldre.

• Anonym (ja)

Jag förstår precis hur du menar! Jag tänder på att tänka på äldre män, män runt 60 typ som gör vad de vill med mig som ju är yngre :) Tänder mycket på sådant som att ngn har makten över en liksom.

Men i sängen med min man vill jag inte ha det så

Det är väl okej om det är i ens huvud liksom.

Anonym (tjej) skrev 2007-12-18 16:03:28 följande:

Jag tror att jag tånder på att vara underlägsen och därför är det väl upphetsande med fantasier där en är "svagare". Men samtidigt får jag sån ångest av att jag kan bli upphetsad av sånt som är hemskt i verkligheten (våldtäkt, övergrepp osv). Jag tänder alltså INTE på barn eller så!! Herregud, ledsen om ni missförstod!!
  • Jan H

Fantisera är en del av livet. Så länge du inte far illa eller gör någon illa så tycker jag allt är ok. Fast ibland ska fantasier stanna vid en fantasi..

• plast killen

hur "liten" vill du vara? de finns dom som vill bli "bestraffade" med både napp och blöja om dom varit "olydiga",detta e vanligare än man tror.. age play e helt okej för de handlar ju trotts allt om ett slags vuxet rollspel

• Agapi

Anonym (tjej) skrev 2007-12-18 15:57:25 följande:

Tack för svaren! Men kan inte ni få ångest av tända på något som är "fel"...? Jag får det och börjar älta om jag är onormal, pedofil osv..Det är skitjobbigt! OBS! Jag dömer inte någon utan vill bara veta hur andra tänker.
    nopps inte de minsta. Finns inget alls jag hade dömmt någon annan för dom FANTISERAT om, så jag låter mej själv göra de samma. Jag fantiserar om MASSA saker jag absolut inte vill göra i verkligheten, och har svårt att tänka mej att jag är den enda. fantasier kan aldrig skada någon.
  • Anonym

Ageplay är min favoritfantasi

Ung naiv tjej blir förförd/manipulerad av äldre erfaren snuskgubbe...
    Skithärlig fantasi!
    Och fantasier är ju bara fantasier - inget fel i det!

• plast killen

varför bara ha de som fantasi? varför inte leva ut sina fantasier i verkligheten istället??!!

Anonym skrev 2007-12-19 11:04:08 följande:
    Ageplay är min favoritfantasi Ung naiv tjej blir förförd/manipulerad av äldre erfaren snuskgubbe...Skithärlig fantasi!Och fantasier är ju bara fantasier - inget fel i det!
  • Anonym
    plast killen skrev 2007-12-19 11:19:53 följande:
    varför bara ha de som fantasi? varför inte leva ut sina fantasier i verkligheten istället??!!

*skrattar*
    Vissa fantasier är ju lite svåra att leva ut - i min fantasi är det ju en ung, slank, orefaren tjej som är "huvudrollen".

Inte ens min vilda fantasi kan få in min drygt 30-åriga mulliga kropp i den bilden.

Sen är jag själv inte så intresserad av att faktiskt ha sex med nån gammal gubbe...

Det är ju en sak i huvudet - där är det snuskigt, lite förbjudet och ack så härligt (blir lite pirrig bara jag tänker på det nu)
    Men i verklighet? Nej, varför förstöra en bra fantasi?

Är supernöjd med det sexliv jag lever

• plast killen

du behöver ju inte välja en "gammal" gubbe för de, ta en befintlig...

Anonym skrev 2007-12-19 13:50:19 följande:
    *skrattar*Vissa fantasier är ju lite svåra att leva ut - i min fantasi är det ju en ung, slank, orefaren tjej som är "huvudrollen".
    Inte ens min vilda fantasi kan få in min drygt 30-åriga mulliga kropp i den bilden.
    Sen är jag själv inte så intresserad av att faktiskt ha sex med nån gammal gubbe...Det är ju en sak i huvudet - där är det snuskigt, lite förbjudet och ack så härligt (blir lite pirrig bara jag tänker på det nu) Men i verklighet? Nej, varför förstöra en bra fantasi?Är supernöjd med det sexliv jag lever
  • Anonym ((OOO))

Jag känner inte att mina fantasier är "rumsrena" direkt, men så länge de är i mitt huvud så är det ok. Mina fantasier har alltid tvångsinslag och det är alltid flera män och ibland kvinnor med, men det innebär inte att jag VILL bli våldtagen eller att jag tänder på våldtäkt, i fantasierna är jag ju MED på det hela.

Ibland fantiserar jag om att vara typ 13, 14 och bli utnyttjad av en manlig familjemedlem, en pappa eller bror typ, och det innebär inte heller att jag önskar att jag blivit våldtagen eller sexuellt utnyttjad av min pappa när jag var liten!

Svar på tråden Är ageplay okej?