• Anonym (21)

äcklig kropp :(

hur ska jag göra för att få fin kropp igen ?

jag blir så äcklad när ja ser mig själv i speglen.
    bristningar på bröst, om man ens kan kalla de bröst de är inte mycket i dom. förr hade jag små fasta söta bröst.

Magen fullt me bristningar runt å bak mot sidorna. Sladdrig mage. slapp, ojämn.
    innan var den fin, smal, men ändå liten mage men inte så att jag skämdes.

låren :S fullt me bristningar på dom också. inte jätte feta. men gropiga :( å inte alls attraherande. skulle aldrig kunna visa mig för någon med dom låren :((.. fullständigt hatar dom.
    hade fina släta ben innan.

inte kunde jag ana man skulle se ut så här efter en graviditet.
    vill inte ha de så här. de tar så på mitt självförtroende.
    Min pojkvänn som jag varit tsm me nu i ett halvår har aldrig fått se mig naken. tycker inte om när han tar på eller mina bröst mage.. usch. :(.. va ska han tro.. han kan inte älska mig för så som jag ser ut. han kan ju få en annan tjej som har kroppen.

jag tränar, äter bra, o är inte övervikt.

men jag är less. vill ha min fina mage o lår. å bröst som är bröst å inte ba skinn..

• Svar på tråden äcklig kropp :(
  • Viggo och pyrets mamma

JAg håller fullständigt med Lola och anonym Insidan, att tycka om sig själv hänger inte på hur man ser ut på utsidan det hänger på att man trivs med sin insida, alltså sig själv som person, först då kan amn komma vidare till att fullt ut trivas med sig själv, trots skavanker och att man inte är perfekt, fatta vad jobbigt det måste va att av ihop med nån som är perfekt, skulle du kräva av din sambo/kille att han skulle se perfekt ut om ahns kropp gått igenom en sån stor förändring somd et innebär att livnära ett nytt liv och sen föda fram det med allt vad det innebär??? JAg vågar själv kanppt tänka på hur mina bröst som nu är en F-kupa kommer se ut efter att jag ammat (gravid i v23) men det får det av värt för de har trots allt gett näring och liv åt en ny människa och jag vet att min man älskar mig för min insida och därmed accpeterar han mig och finner mig attraktiv även om min utsida inte ser ut som Kate Moss´s gör, den har gett liv åt hans barn, större gåva kan man inte ge nån.

• Anonym (21)

finns inga saker som jag är nöjd med :(............
    ögonen ? för de e de jag brukar få komplimanger för.

jag vill ha en rutmage, inga höfter, trådsmala armar å ben ,lite muskolösa. liten fyllig rumpa lika så bröst, inte stora men ändå fasta o runda.

• Valkyriah

Håller med om vad många redan skrivit.
    Framhäv det som du själv gillar,den man alltid är mest kritisk mot är sig själv.Det är ingen som skulle lägga märke till dina "skavanker" för alla har redan fullt upp med sina egna.
    Sträck på dig,tänk dig snygg.Trivs du själv med hur du ser ut lyser det igenom och du blir mycket finare om du sträcker på dig än att sitta ihopsjunken och bara tänker på dina brister,som vi alla har.

Mina bröst har blivit mindre efter graviditeten,men va fan jag är snygg ändå,jag är jag med eller utan stora bröst

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (insidan!)

Anonym (21) skrev 2007-12-18 16:25:53 följande:

finns inga saker som jag är nöjd med :(............ögonen ? för de e de jag brukar få komplimanger för.jag vill ha en rutmage, inga höfter, trådsmala armar å ben ,lite muskolösa. liten fyllig rumpa lika så bröst, inte stora men ändå fasta o runda.
    Du får ha realistiska mål - annars blir du ju bara besviken hela tiden. Den kropp du beskriver låter som en flickas - inte en kvinnas.

Fasta och runda bröst får nog inte jag utan operation - men vaddå - om jag opererade mig skulle det ju se ut som om jag inte varit gravid - och det är då INGET jag skäms över.
  • Anonym

Älskade vän! Din partner älskar dig för ditt INRE! Hur du är som människa.
    Du ska vara stolt över din kropp!
    Det är jag fast jag har fullt med ärr efter alla operationer efter en bilolycka. Speciellt på halsen. Låg i respirator o min hals ser inte fin ut, MEN jag försöker inte gömma halsen. Jag tänker så här: om de vill titta så är det deras skam. Jag är jag o har lika stor rätt o vara där o finnas. O jag har kommit på att de är ingen som tittar. Okej en gång men sen är det inget mer.
    O visa dig för din partner, varför vill du inte det? Ni har väl ändå varit tillsammans länge i o med att ni har barn.
    Vännen, älska dig själv o va stolt över vem du är.

• Lola Jämtland
    finns inga saker som jag är nöjd med :(............ögonen ? för de e de jag brukar få komplimanger för.jag vill ha en rutmage, inga höfter, trådsmala armar å ben ,lite muskolösa. liten fyllig rumpa lika så bröst, inte stora men ändå fasta o runda.
    Om det är din dröm så har du ett val.

Börja träna.

Men utan självförtroende så blir allt det där ett tomt skal.
    Kanske ett vackert skal men tomt hursomhelst.

O det vore väl tråkigt om du har din drömkropp men saknade självförtroendet för att kunna matcha den?

Sen är det ju inte säkert att du har förutsättningarna för att ha just den kroppen du beskriver.
    Men du har iaf ett val, börja träna o se vart det leder.
    //Snart är det jul igen!
  • Anonym (21)

min pojkvänn jag har idag är inte fadern till mitt barn.

hade inga problem att visa mig för min sons pappa. för han vet hru jag såg ut innan jag ble gravid o blev förstörd.
    även han förändrades under graviditeten. på något sätt gick han upp jätte mycket han också å fikc massa bristningar på sin mage......
    det gjorde ba att jag blev äcklad av honom.
    SÅ liksom varför skulle han inte bli d över mig.

sen min pojkvänn, känns som han inte skulle vilja ha mig ifall han fick se mig o mina brister. han är två år yngre än mig. han hade ju lika bra kunnat ha nån yngre som ser bra ut o har fin kropp.
    är rädd han ska bli äcklad :(...... precis som jag blir..

vet inte hur många ggr jag frågat honom varför han är tillsammans med mig. sen har jag så svårt å tro på det han säger.

• Anonym (21)

jag tränar. men ja vill se större resultat :(..............

• SilentStar

men du..såg du ut så före barnen?

Det där låter väldigt "kändis inspirerat", vad ska du med trådsmala armar och ben till? vem ska leka med och bära dina barn då?

• Lola Jämtland
    Anonym (21) skrev 2007-12-18 16:48:15 följande:
    min pojkvänn jag har idag är inte fadern till mitt barn.hade inga problem att visa mig för min sons pappa. för han vet hru jag såg ut innan jag ble gravid o blev förstörd. även han förändrades under graviditeten. på något sätt gick han upp jätte mycket han också å fikc massa bristningar på sin mage......det gjorde ba att jag blev äcklad av honom.SÅ liksom varför skulle han inte bli d över mig.sen min pojkvänn, känns som han inte skulle vilja ha mig ifall han fick se mig o mina brister. han är två år yngre än mig. han hade ju lika bra kunnat ha nån yngre som ser bra ut o har fin kropp.är rädd han ska bli äcklad :(...... precis som jag blir..vet inte hur många ggr jag frågat honom varför han är tillsammans med mig. sen har jag så svårt å tro på det han säger.
    Förstörd?!
    Vart är din kropp förstörd?!
    Har den slutat fungera?
    //Snart är det jul igen!
Svar på tråden äcklig kropp :(