Pluss i januari, bebisarna växer :)
Ni som ammar, vet ni att man inte ska äta pepparkakor när man ammar för det kan ge bäbisen magknip?
Jag visste det inte men nu vet jag efter en jobbig kväll/natt.
Ni som ammar, vet ni att man inte ska äta pepparkakor när man ammar för det kan ge bäbisen magknip?
Jag visste det inte men nu vet jag efter en jobbig kväll/natt.
Jag har Lidls blöjor till lillan och mellantjejen, stora damen har coops byxblöja på natten.
Sofye: jag har alltid en tid bokad på bvc. gick i början en gång i veckan tills hon kommit upp i födelsevikten sedan varanan vecka eftersom hon inte går upp så mycket i vikt. Har fått en tid för 3månadersvac. när jag var där. Vi har en bra bvcsköterska som jag har en bra "relation" med. Då det är mitt andra barn hos henne så känne vi varandra lite vid det här laget.
Ring och säga att du vill ha en tid för att du har svårt för den öppna tiden så får du nog det ska du se.
Gott Nytt År!!! på er allihopa.
Här vart de ett lungt firade. Jag missade Grevinnan för jag nattade barnen då, sedan åt jag och mannen Tacos framför tvn. Jag badade skumbad( så skönt,så länge sedan) jag var ut och tittade lite på fyrverkerierna(och slängde blöjsopor). Alexandra vaknade av alla knallarna och mannen la sig med henne i vår säng. Dom andra två sov gott igenom allt. Ikväll blir det exakt ett år sedan Christina "tillverkades"
har varit och köpt ny stol till lillan idag.
min tjej blir 3 månader i morgon
Just det. jag åt minipe ett tag mellan första och andra men slutade med det då jag ville ha nästa tätt och glömde och ta dom. Nu tar jag inget. dels för att jag vet att jag skulle glömma och för att vi inte har kommit till än och då tänker andvända gummi.