Sockerpullornas tråd
Tussa: Ihh!!! Jag har inte heller råd med ett sådant hus, verkar ju underbart!!!! Vad roligt för dig!!!
Själv har jag inget kök alls just nu. Det renoveras fortfarande och kommer så göras ytterligare tid framöver. Vi gör det själv nämligen och vi har ju inte sådär supermycket tid över efter barn, hushåll, studier och arbete. Men.. nån gång så!
Tyvärr är det så länge sen jag höll på nu att mina färger återigen har börjat torka ut. Jäkla squires!! Varför kan det inte vinnas färger som sk i burkar som wiltons?!?!? Blä!
Nästan alla skåp och så är uppe nu men jag tycker redan att det är för litet! Dessutom kan min man inte läsa en enkel ritning så det är en del detaljer som inte riktigt blivit som jag tänkt.
Bla har jag ingen fri bänkyta utan överskåp. *Grr!*
Nå, jag lär väl ändå inte ha riktigt tid till tårtande förrän alla ungar börjat högstadiet. Så känns det nu iaf. Det sliter på att ha stor familj ska jag säga! Hur mirkamu fixar det där det fattar jag då rakt inte! Hon har ju ändå fler ungar än mig men gör ändå fler tårtor!
Nå, jag ligger fortfarande lågt. Det har varit slitsamma månader nu. Ska se om jag kan bli lite bättre på att hänga med i tråden iaf.
Ha det bäst!!