Inlägg från: Pannkakan |Visa alla inlägg
  • Pannkakan

Sockerpullornas tråd

Pannkis är halvt (eller kanske helt) apatisk och mitt inne i en titt av uppiggande "Dead like me".

*Pussar lite på alla*

.: Reality bites - vill inte, orkar inte, har inte lust :.
  • Pannkakan
    Solaika: Kanske ett hobbit"Gryt"/hus/näste eller vad de nu kallar det i det svenska böckerna. *Googlar lite*
  • Pannkakan

Om du ska gå på LotR idéen är John Howe en underbar artist som gjort hur mycket Tolkienillustrationer som helst. Kan rekomendera att kolla dem i vilket all som helst, de är underbara...

Och ja, det är en serie, på DVD nuörtiden

• Pannkakan

Har du nånn titel som du vet hon gillar, så vet jag i vilken riktning jag ska fundera?

Pfft, 25... Bebis!

• Pannkakan
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:55:14 följande:
    Om du ska gå på LotR idéen är John Howe en underbar artist som gjort hur mycket Tolkienillustrationer som helst. Kan rekomendera att kolla dem i vilket all som helst, de är underbara...Och ja, det är en serie, på DVD nuörtiden
    Alan Lee är strået vassare och har ett helt underbart språk (artistiskt uttrycksspråk) och teknik.
  • Pannkakan
    Solaika skrev 2007-12-28 23:59:56 följande:
    Hm.. det finns en författare.. men va 17 va det han hette nu då.. hjälp va svårt.. jag läser det ju inte själv.. Bebis? Jag vill ha!!
    Mera att du är en...
    Hojta när du kommer på det...
    Jag läser alltid, men skriver sällan. Nu ska jag titta vidare.
  • Pannkakan
    UWO BaraJag skrev 2007-12-29 00:02:47 följande:
     Bilden får mig att tänka på Annes vampyrkrönika. Men jag tror pankis är på rätt spår där. Bilden är ju onekligen lite tolkieninspirerad.
    Finns det någon fantasy som inte bär några som helsta drag av Tolkien? Egentligen...
  • Pannkakan
    Solaika skrev 2007-12-29 00:05:58 följande:
    Det namnet känner jag igen.. men det är nog inte den som är favoriten.. ååh.. jag o namn..
    Tja.... han är en konstnär... Inte författare...*host* och du kanske tänker på Alan Dunn?

Eddings?
  • Pannkakan

Nu drar jag utomlands ca två veckor. Första veckan kommer jag nog inte hänga mycket på nätet, kommer (nog) vara fullt upptagen av annat, men sen hoppas jag kunna vara åter hos er.

Svar på tråden Sockerpullornas tråd