Sockerpullornas tråd
Grattis Tussa!
Håller tummarna för att inget "skiter sig"
Håller på att kolla bilderna nu! Gud va fint!
*längtar efter eget...*
Grattis Tussa!
Håller tummarna för att inget "skiter sig"
Håller på att kolla bilderna nu! Gud va fint!
*längtar efter eget...*
Solaika
Nu är jag ingen hejare på fantasy, men en bok?Ser framför mig "förhäxad" och deras förtrollade bok. Har fått för mig att sådanna liknande böcker används mycket i fantasy böcker..
En fantasyfilm jag gillar är pojken som flyger runt på en hund i fantasin, fast han sitter "hemma" i stan och läser just en sådan gammal, Brun bok.. minns inte vad filmen heter.. Landet långtifrån eller något sådant! En barnfantasy film, men jag tycker den är jättehärlig!!
Kommer inte manga från Japan? Var det inte du som gjprde en bukett eller ngt med "japanska" blommor, vad de nu hette..
och så spritsa lite kinesiska (Japanska ) tecken runt buketten. Kanske hitta en symbol för hennes namn eller ngt..
Jaja, lite tankar iaf, kanske hjälper lite. Lycka till!
Skall själv göra till en 18 åring den 12 jan.. Ingen aning om vad hon vill ha. Kanske dags att kolla upp det?!
JFL såg blommorna. Tycer det blev jättebra! Skall bli såå kul att se hela tårtan sedan!
BRA jobbat!
Skönt Jenny! Jättefin tårta! Verkligen inspirarande!
Sällan man vågar sig på svart massa! Men det blir ju så snygg! Får köpa nästa gång!
Bra jobbat
fler vakna såhär sent?! nattugglor kanske..
illa!
Väntar på min sambo, han lär komma när som helst!! Kul kul
hehe, nä, är väl risk för det
Men så skönt att få hem honom!!
O du sitte rpå ditt "hemliga" ställe och saknar din familj eller?
nu kom han!
natti på dej
Åh, snälla.. måste få beklaga mig.
Är så trött på alla "nya" i tårttråden, eller inte trött på dem, men att SAMMA frågor tenderar att dyka upp hur ofta som helst. Speciellt de senaste veckorna..
Och det är så uppenbart att de inte läst den underbara TS vi har!
Frågor om recept, hur man gör o vilka som finns, frågor som "vad är mmf"? Det är som sagt så uppenbart..
Gah, VET att det inte är lätt, men måste få beklaga mig ändå..
Tycker inte man kan ha bättre/tydligare TS än vad vi har..
och ja, borde inte störa mig på det, men gör det ändå.. o kan inte hålla mig därifrån.. Jag börjar nog bli en jäkla tjatmorsa där inne, då jag alltid gör samma uppmaning "Läs TS"..