• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

UWO  Heeeeeeeeej, har saknat dig . Hoppas allt börjar reda ut sig för dig. Hoppas att köksrenoveringen blir klar snart och hatt köket blir bra ändå. Ha det så underbart tills vi hörs av igen.

Tussa: Åh vilken fin tårta. Härlig fantasi du har. MAn ser glädjen i tårtan. Vad kul med huset. Grattis! Vilket fantastisk kök du får.

Maria: Åh vilken söt tårta. Riktig svenskt handverk och jultradition i din fina tårta.

ღTomtemorJenny
  • JFL

Hej hej. Är inne och önskar en riktigt god jul. Imorgon åker vi till landet där vi ska fira julen med min familj.

Kram

ღTomtemorJennyღ
  • JFL

Pannkakan: Galet söta sockerbitar. Härligt med lite pyssel.

Bröllopstårtan börjar närma sig med stormsteg. Bara en v kvar och inte börjat än.... Skrikandes

ღTomtemorJennyღ
  • JFL

Maria: Fantastisk, som vanligt!!! Du måste vara en hejjare på att binda buketter nu

ღTomtemorJennyღ
  • JFL

Solaika: Ser goda ut. Så söta också

ღTårtJennyღ
  • JFL

Gaaahh! Inge vidare. Har jobbat heldag idag igen, fast jag skulle vara hemma. Har ouppackade väskor och julklappspåsar överallt. Behöver städa. Orkar inte. Har ingen ork. Jag blir bara ledsen. Vill bara sätta mig ner och gråta. Vill inte göra tårtan. Vill inte, vill inte vill inte. Har nog aldrig haft så mycket ångsest inför en tårta någon gång. Har känt så länge nu och det blev inte bättre. Kanske blir det bättre när jag väl sätter mig, men jag kommer ha familjen hemma hela helgen och får ingen arbetsro. Borde sätta mig nu, men jag vill verkligen inte. Förseten kan jag inte för jag tog just ut paketet med FP i frysen så den måste tina först.

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Gråter

ღTårtJennyღ
  • JFL

Tack Ida.  Jag tycker faktiskt synd om mig. Det är jobbigt med vintern, jobbigare med krav

Jag skulle ha gjort Manga tror jag. Bara att rita en Mangabild. Fantasy är så stort och svårt, om du inte gör en drake eller nått Fundersam 

ღTårtJennyღ
  • JFL

Fast du kan låta bilden gå runt hela tårtan. Tex måla höghus i bakgrunden som du låter gå på sidorna också. Eller gör lite omgivning runt tårtan. Tex lite hårda höghus som står runt tårtan och sedan bilden i mitten.

Annars kan du göra ett berg med en drake längst nere, om du vill ta fantasy. Eller älvor eller rita en svartalv. Ta en blyertsskiss från sagan om ringen-böckerna, måste finnas massor på internet, och skissa i svart på vit tårta.

ღTårtJennyღ
  • JFL

Solaika: Fin bild men lite svår. Försök att hitta nått enklare

Hittar inte alls det jag tänkt mig, har letet länge nu och ger upp.... Kanske hittar nått senare

ღTårtJennyღ
Svar på tråden Sockerpullornas tråd