Inlägg från: MariaX m 2 |Visa alla inlägg
  • MariaX m 2

Sockerpullornas tråd

Gosh vad skönt, jag är äntligen färdig med min examinationsuppgift, en 14-sidig uppsats om det inspirerande ämnet Kunskap, lärande och kunskapsbedömning. Pust! 

Jag frågade ju om vårblommor för några dagar sedan, det blev inget av det till detta tillfälle, det blev en bukett med en orkidé och rosor istället. Men jag är sugen på så många blommor; doftranka, olika orkidéer, tulpaner, you name it. men attans vilken tid det tar, fick sitta uppe till ett-halv två inatt för att få ihop buketten.

Jag har banne mig inte tid med en hobby egentligen!! Men jag är väl inte ensam

Hejhej Maraschino, jag hoppas allt är bra iaf

Hoppas ni alla andra som man inte sett på länge oxå mår bra

Näe, nu är det TV-tid

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • MariaX m 2

Vad fånigt det där såg ut, med alla glada gubbar men jag kan inte låta bli...

• MariaX m 2

Tack Ankmor, alltid härligt med dansande MM !!

Visst såg jag något om att du skulle gå kurs, blir så nyfis, vad ska du gå?

• MariaX m 2
    Ankmor skrev 2008-01-15 23:59:05 följande:
    Sugarflowers
    Hehe, nähä... Ser ju jättefint ut.

Jag funderar på om jag ska hoppa av Alan Dunn-kursen... det blir grymt dyrt med allt men det vore ju sååå himla kul... suck.
  • MariaX m 2

Mangateckningar är ju poppis, kanske måla en bit på en enkel teckning, iofs vad som helst, och sen en penna bredvid?

• MariaX m 2
    Maraschino skrev 2008-01-16 10:23:50 följande:
    Var själv lite inne på det så det får nog bli något sånt! Kan man göra t.ex kritor att lägga runt tårtan tror du!?Det kommer bli en väldigt liten tårta då den bara är till 5 pers!
    Det blir nog jättebra !

Här kommer en bild på min senaste bukett, blev ganska nöjd trots att den är hopplöst ihopbunden

• MariaX m 2

Tack Solaika och Ankmor!!!

Jag känner bara att jag önskar att jag kunde göra större buketter, de blir så små lixom. Fast vilken tårta skulle man lägga en sån stor på...?

• MariaX m 2

Här har vi haft magsjuka men är på bättringsvägen.

Ååå vad bra Ankmor, berätta hur det gick sen, behöver oxå frysa tårtor men vet inte hur det blir

• MariaX m 2

Jättesnygg Ankmor !! Hoppas det funkar med det frysta, men kan den vara annat än god...

Solaika- Heeeej ! Lite att ta igen då

• MariaX m 2

Håller med JFL rimmis, du är saknad här

Förresten tycker jag att jag saknar alla i denna tråden, alla har ju fullt upp irl... 

Svar på tråden Sockerpullornas tråd