• Rettis

forts. Crosstrainer/Orbitrek-tråden nr 4

Här fortsätter vi än en gång, de som vill va me och träna med sin crosstrainer/orbitrek!!

Föregående trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m18929247.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m22159195.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m25214643.html

Välkomna in gamla som nya.....

Och de som vill lägger in träningen på www.piggelino.se....

Där går ni in på "Grupper" och väljer "Orbicross" och trycker sen på "Gå med i gruppen" och skriver med ert nick här på FL i brevet till mig, så godkänner jag er...

Lycka till med motionen.....

• Svar på tråden forts. Crosstrainer/Orbitrek-tråden nr 4
  • Marre

*Lägger till i favoriter* så kan jag vara med från början

Är ganska säker på att Tomten kommer med en crosstrainer i julklapp så jag kan börja mitt nya liv

• Rettis
    Marre skrev 2007-12-19 07:27:24 följande:
    *Lägger till i favoriter* så kan jag vara med från början Är ganska säker på att Tomten kommer med en crosstrainer i julklapp så jag kan börja mitt nya liv
    Va kul!! Välkommen!!
    Vilken snäll tomte du har!
  • Jesslan

jag har en ..........den är dammigFlört

ge mig lite tips på hur ni gör när ni använder eran....kanska kan jag börja eööer så säljer jag den.
    Får lixom ingen kläm på hur jag ska göra för att det ska göra nytta JAG kan inte stå och trampa i 30 min i sträck.

jättetacksam för tips

• Rettis
    Mamma29 skrev 2007-12-19 07:40:33 följande:
    jag har en ..........den är dammigge mig lite tips på hur ni gör när ni använder eran....kanska kan jag börja eööer så säljer jag den.Får lixom ingen kläm på hur jag ska göra för att det ska göra nytta JAG kan inte stå och trampa i 30 min i sträck.jättetacksam för tips
    # Har de en mp3 spelare så har du den i öronen medans du springer på din maskin!

# Annars har du tv:n på och koncentrerar dig på den istället för crosstrainern!! Spring när du ser på ditt favoritprogram! Då slutar du inte förrän det är slut!

Så gör jag och då svishar tiden förbi!! Sen har jag en crosstrainer med program, så det är inte samma läge mer än nån minut, sen byter den, det tycker jag hjälper! Då blir det aldrig tråkigt, bara skitjobbigt!!
  • Kelsy

Hejhej!
    Jag funderar oxå starkt på att skaffa en crosstrainer men jag tänkte höra vilket resultat den gett er?
    Typ midjemått, vikt, klädstorlekar, på hur lång tid, hur ofta ni tränat osv.
    Det skulle verkligen övertala mig den sista biten.
    Tack på förhand!

• Aminamiyo

Jag har dom här # alternativen att välja på vilken jag ska köpa....
    vilken tycker ni och är det någon som har erfarenhet av någon av dessa?
    priset spelar ingen roll för mid, det viktigaste är att den är bässt....

Antingen den här ifrån INTERSPORT för 2500:- (ord 3000:- )  nedsatt pris.
    Eller den för 3500:-
    http://www.intersport.se/products/Default.aspx?Kat1=8&Sidnr=1&Kat2_id=17&Kat3_id=0&Old_kat1_querystr=8&Old_kat2_querystr=17&Old_kat3_querystr=0

Eller den här på TEAMSPORTIA
    http://www.teamsportia.se/produkter/traning/stryketraning/extreme-fit-ct-619/

Vilken  tycker ni??? snälla hjälp mig

·۰?● Jag älskar min underbara familj ●?۰·
  • Lyndi

Jag har gått ner 4kg på 4 veckor!!

Kelsy skrev 2007-12-19 09:37:29 följande:
    Hejhej!Jag funderar oxå starkt på att skaffa en crosstrainer men jag tänkte höra vilket resultat den gett er?Typ midjemått, vikt, klädstorlekar, på hur lång tid, hur ofta ni tränat osv.Det skulle verkligen övertala mig den sista biten.Tack på förhand!
  • Clanica

Köpte en begagnad Orbitrek på Blocket hgäromdagen. Mitt nya liv ska börja när jag kommer hem efter julfirandet tänkte jag. Är totalt otränad & ganska kraftigt överviktig. Så det blir en utmaning att ta sig i kragen..
    Hoppas kunna få lite motivation från denna tråd!

*lägger i favoriter*

Svar på tråden forts. Crosstrainer/Orbitrek-tråden nr 4