• Mammajessi

    Fira hemma eller hos släkten?

    Ja vad gör ni, i all hysteri som uppstår hos dom flesta till jul!
  • Svar på tråden Fira hemma eller hos släkten?
  • Sicali

    Vi åker alltid till min mamma på julafton. Vi är en stor släkt och alla samlas där, hur mysigt som helst.

  • Asereht

    Från början var det tänkt att vi skulle åka till makens moster i Norge och fira med dem och svärisarna men det blev inte så. Vi valde att stanna hemma och fira med bara oss i familjen och åka upp över till nyår istället. Känns jättebra. På juldagen dräller min släkt in för att äta och umgås. Känns lagom.


    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
  • Maraschino

    Vi firar hemma och låter de andra komma hit!! Tycker det är skönt att slippa åka runt en massa på julen!! Oskyldig

  • Loyden

    Först åker vi till min familj imorgon och lämnar alla djur.
    Sen åker vi till sambons familj och firar där 21-23(hos mamman en kväll och pappan en kväll). Sen åker vi tillbaka till min familj och firar julafton där (24:e).
    Vi kommer åka 140 mil på dessa dagar. Blir trött bara jag tänker på det! =)
    Men det är det värt!

  • Anne M

    firar borta med släkten


    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • W W

    först hem till föräldrarna dagarna innan jul.. sen mormor tidigt på eftermiddan på julafton o sen framor på julaftons kväll.. o jag som inte ens vill fira jul..

  • MARIA99

    Firar hemma & de som vill vara med får komma hit. Min närmaste släkt kommer

  • Linda1976

    Annat: Firar hemma med familjen, mamma, bästa kompis+hennes mamma


    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Lilja84

    Hemma i år och firar jul i det lugna , vi blir 5 stycken på julafton , jag ,barnen ,sambon och min pappa .


    Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Jessica24

    Firar alltid hemma hos nära släktingar.


    ♥ Victor 14/3-2006 + BF 14/1-2008 ♥
  • Kattflickan

    Firar hemma med släkten (= min sambos familj) precis som förra året OM det inte blir så att jag ligger på BB (BF 21/12).

  • saaandra86

    Firar borta med släkten. Men helst av allt skulle jag vilja vara hemma själv med min sambo och dotter på julafton och fira med resten av familjen på juldagen och annandagen. Kanske blir så nästa år. Vore riktigt skönt faktiskt.


    ♥ W i l m a ♥ 0 6 1 0 2 4
Svar på tråden Fira hemma eller hos släkten?