Hals, ONT, sova.....
Precis så ont hade jag förra veckan, jag tog några värktabletter, det lindrar ju smärtan något... Det är hemskt att ha så ont så du har all rätt i världen att gnälla!!
Precis så ont hade jag förra veckan, jag tog några värktabletter, det lindrar ju smärtan något... Det är hemskt att ha så ont så du har all rätt i världen att gnälla!!
Ja man uppskattar ju när man kan börja äta igen och framför allt svälja sin saliv utan att svimma av smärta
Jag hade ett virus med halsinfektion men hoppas att jag är bra nu....
Krya på dig!!
Jag gick till läkaren, hade då haft ont i halsen till och från i en vecka... läkaren hade haft två patienter med samma virus innan mig, så det går här i trakten och det finns tyvärr inget att göra när det är virus, bara att härda ut...
Det gör ju inte bara ont i halsen, det värker ju i öronen också... i alla fall på mig.... Usch det är verkligen fruktansvärt när man får så ont...
Forsätter du att ha så ont så får du kolla så du inte har halsfluss som Kristin24 skriver... nästan bättre med halsfluss så man får penicillin och man blir frisk...
Hur mår du idag?
Man kan tydligen ha halsfluss utan att ha feber, när jag ringde vc så sa jag att jag har så ont att hade jag haft feber så hade jag trott att det var halsfluss... sköterskan sa att man kan ha halsfluss utan feber...
Jag hade också feber någon dag...
Hoppas du mår bättre
GOD JUL
Ja usch för dess envetna virus!!
Hoppas att du mår bra nu och har kunnat fira julen ordentligt!