Inlägg från: heavymetal2 |Visa alla inlägg
  • heavymetal2

Byxhäng

Regeringen vill ju förbjuda "byxhäng" och uringat, i skolorna...Vill bara veta eran åsikt.Jag är själv lite velig på den frågan,så era åsikter är glädjande att höra.God Jul!

• Svar på tråden Byxhäng
  • heavymetal2
    SIN74 skrev 2007-12-21 14:29:12 följande:
    Är väldigt kluven. Jag har alltid tyckt att man ska få välja kläder själv. Men vissa urringningar och byxhäng är provocerande. När man är rädd för att tuttarna ska ramla ur då är det nog inte så lämpligt i skolan. Eller är jag bara pryd?
    Jag håller med vad gäller detta med tuttarna,det är ju ingen nattklubb dom går till....
  • heavymetal2
    Banana82 skrev 2007-12-22 15:19:35 följande:
    och detta har du läst vart, det var en nyhet för mig
    Intresserad av politik....
  • heavymetal2

Kul å läsa era inlägg....gränsen vad som är opassande är nog ganska "hårfin" egentligen....Tycker definitivt man ska förbjuda kläder med rasistiska inslag,men vad gäller häng...det kan ju va lite "lagom" häng,en del visar ju bara för mycket....och så kan jag väl iblan tycka att det vore bra med skoluniform,då slipper föräldra höra tjatet om märkeskläder hit och dit,och får dom det inte,ja,då blir dom mobbade....man vill ju alltid sitt barns bästa.....mina ungar har aldrig tjatat om det,men jag har ju hört andra föräldrar.....regeringen vill ju införa skoluniform så vem vet vad som händer framöver?

Svar på tråden Byxhäng