Inlägg från: Tjenne |Visa alla inlägg
  • Tjenne

Är Egypten bra??

Vi tänkte åka utomlands i Mars och har nu hittat en resa till Hurghada, någon som varit där???

Hör bara att "min kompis fasters brors väns kusin" har varit dit och ALDRIG mer, eller det var nog braFundersam.
    Någon som kan tipsa eller ge råd?
    Eller nån kanske har ips på andra resmål som är någolunda varmt då? Vi har tre barn me i åldern 1-10 år.

Tack på förhand.

Va är väl en bal på slottet!
  • Svar på tråden Är Egypten bra??
  • Tjenne

-Ramla-
    Vi har kollat på ett hotell i Hurghada som heter -Grand Resort Hurghada, Är det något du känner till???? Bra?? dåligt???
    Ser ju så otroligt kanon ut på bilderna på ving men en bild kan ju missvisa.

-Bobbenn-
    Är det något man ska tänka på när man åker me tre barn.??? Har du några tips på utflykter etc...??

Tack alla!!!!
    Längtar till mars nu

• Tjenne

Turnit- Vi hade tänkt åka i början på Mars. Men jag tycker det är lite hårt me ca 3000kr bara för att få vaccinet innan vi åker så nu är vi inne på att åka till lanzarote istället ??Fan va svårt det blev kan jag säga. Fastnat för egypten när man sett alla bilder därifrån. Men me en familj som har sprutfobi så va gör man

• Tjenne

Har livit tipsad om ett hotell i sharm el sheik eller vaa det heter, så nu ser det ut som om det blir egypten iaf

Svar på tråden Är Egypten bra??