• Anonym

Hemorrojder

Hej där alla ute. Vet ej om det "får lov" att vara på anonymt, men känns lite pinsamt i alla fall.. Nu för några veckor sen har jag haft problem med Hemorrojder ytliga, det känns jätte jobbigt och gör jätte ont. Jag är i vecka 38 och jag har hört att det är vanligt.. Jag har köpt Xylopoct stopiller, ska testa det lite. Men av er egen erfarenhet vad har ni gjort/eller gör?

Känns inte kul att ha en "klase vindruvor i röven" *suck*

Finns det fler än jag här ute?

• Svar på tråden Hemorrojder
  • Anonym

Tack alla.. Ja det känns så fruktansvärt att ha det - inte alls roligt. Jag ska köpa salvan Xyloproct oxå, så man kan smörja de yttre. Det borde ju hjälpa oxå, eller åtminstonde dämpa det lite..

Kram

• Anonym

jag har haft det många år, tom innan jag blev gravid. Jag avskyr oxå då det kliar....e det verkligen hemorojden som kliar då? Inte svamp eller herpes som blivit under den? Jag använder salvan xyloproct, men har aldrig testat stolpiller eller vad det heter...kanske man borde testa det?
    /Anonym M

• Anonym

Hej TS här.. Jag använde båda nu, så jag måste säga att det har dämpat redan =) Så jag hoppas bara att de försvinner helt med.... Inte kul att ha!

Svar på tråden Hemorrojder