Inlägg från: Miiiah |Visa alla inlägg
  • Miiiah

visdomständer?

Är det nån som haft problem med en visdomstand som kan svara på det här? när ni fick ont, kände ni att ni hade ont just i den tanden? jag kan inte känna exakt var jag har ont. ibland känns det i överkäken, ibland i under. jag funderar på om det verkligen är en visdomstand, eller om det kan vara nån inflammation eller nåt. Jag blir så matt. =/

• Svar på tråden visdomständer?
  • Miiiah

Men jag har nyss varit hos tandläkaren och där var det inga hål. Jag hade ont för nån månad sen,men bara en kväll, men nu har jag haft det i 3 dagar, och det känns mer på kvällen???

• Miiiah

jag gissar på att den växer lite snett, jag vet inte ens när jag fick den. brukar dom alltid dra ut den om den växer snett? det gör ju ont längst in känns det som men både uppe och nere och ibland den ena och ibland den andra. och ibland känns det tom som att jag har ont längre fram

• Miiiah

okay, man får alltså inte göra det när man ändå är där? okay, jag tänkte ringa imorrn, men tandläkaren är ju en skräck! hahaha

• Miiiah

Fick du alltså göra det direkt när du kom in? ja det känns ju som det är i tandköttet, men det gör skitont ibland.och vore det inte konstigt att jag fick ont för 1-2 månader sen, men att det gick över? jag är livrädd över att behöva dra ut en tand!

• Miiiah

Men har du fått problem och fått lov att dra ut nån? men hade du ont flera dagar?

• Miiiah

okay. jag är så jävla skraj! att dra ut tänder är min mardröm!

• Miiiah

men det känns som den ena sitter liiite snett. brukar det bli problem? det är säkert helt olika men ändå

• Miiiah

du fortsatte ha ont eftersom du fick dra ut den?

• Miiiah

men jag känner ju bara att jag har ont i tandköttet, ungefär som att det skulle vara en tand på gång. men kan det ändå vara så att det faktiskt är en tand jag har ont i??

• Miiiah

Nog faan fick jag dra ut en visdomstand. det var HEMSKT! men skönt nu efteråt förstås. =)

Svar på tråden visdomständer?