TrasigMage skrev 2008-01-10 15:56:25 följande:
Hejvilken tråkig dag det har varit idag, har sådan tradig värk :(men förresten, igår fick jag reda på en kul grej. Jag kunde få timanställning som busschaufför. har funderat på att ta busskort länge men det är så dyrt, men kanske om af hjälper mig, men jag tror inte att de vill satsa så mycket på någon som kanske bara kan köra 25%?! Desstom ser jag det som en omöjlighet just nu för jag kan ju inte hålla mig. Måste jag på toa som måste jag det genast!! och jag kan ju inte be passagerarna att vänta haha.Men det hade varit kul att arbta som busschaffis :)
Det hade ju varit jättekul om man hade kunnat arbeta som det, men det går ju inte. jo, om jag skulle få en stomi så skulled et ju underlätta! då kan man ju gå ut när man vill, även om man har ont så att säga, man behöver inte riskera att skita på sig i alla fall. Sen finns det säkert nackdelar med stomi också.
Kvarligger problemen när man får stomi? (kanske en dum fråga!) jag menar om man fortfarande mår konstant illa, har kramper, trötthet och allt vad det är... Men stomin löser bara själva toaproblemet eller?