V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
tindras äiti: jag har haft stora problem emd smärta i samband med sex, nu det sista året tycke rjga dte blivit bättre, och för några veckor sen läste jag en artikel om samband mellan ont och tarm problem vilket jag inte hade en aning om, känns lite som en lättnad att kunna skylla på det istället för att det är MIG som person det är fel på   

trasigmage: jag har gjort kameraundersökningen en gång och ska nog göra det regelbundet för att kolla   bdövningen hjälpte i mig heller men jag kom överens med min läkare att han skulle stanna och låta mig vila i 5 sek när jag skrek alltför mkt. efter mkt smärta kom han hela vägen
  bdövningen hjälpte i mig heller men jag kom överens med min läkare att han skulle stanna och låta mig vila i 5 sek när jag skrek alltför mkt. efter mkt smärta kom han hela vägen   jag hoppas det går för dig emd!
  jag hoppas det går för dig emd!

men det var värt det
  men det var värt det   

jag svarar alltid att jag mår bra fastän att jag inte gör det, att jag har ont i magen och vill att vi ska sitta kvar en stund efter maten i skolan eller så kan jag säga ibland och då lyssnar dem alltid och sitter kvar
  jag svarar alltid att jag mår bra fastän att jag inte gör det, att jag har ont i magen och vill att vi ska sitta kvar en stund efter maten i skolan eller så kan jag säga ibland och då lyssnar dem alltid och sitter kvar