V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
HEj Hallå!
Har kollat igenom lite angående träffen, bor alla uppåt landet? Är det bara lilla jag som bor nere i Blekinge? :) Förresten, ska gå in å kolla på planeringstråden kom jag på. (!)
Angående ledvärken så sa de idag att det tillhörde sjukdomen (vilket jag ios visste men försökte ignorera) så det var bara att acceptera, jag hoppades på ngt annat som de bara kunde trolla bort haha. usch  
Många gånger har jag även frågat om mitt konstanta illamående och ständiga trötthet, men då har de bara sagt att jag kanske är gravid - som jag då måste varit i alla fall 9 år nu, hmm, undrar när barnet kommer??!
Har ni varit inne på doktorsguiden.se förresten, där kan man gå in å betygssätta sina läkare. Tyvärr fanns inte den som jag absolut inte går ihop med, med på listan :(
Förretsen, är ni medlemmar i RMT eller ILCO? JAg har varit medlem i RMT,  men funderar på att hoppa det nu, det händer inte så mycket. hmm, vet inte vilket jag ska?...
Förresten, är det ngn annan här som med lever det mesta på näringsdrycker? Tur är ju att de är relativt goda i alla fall. Jag äter frukost som vanligt (får ändå ont) men sen brukar jag underlätta dagen med näringsdrycker, och sen äta ngt på kvällen, yoggi i alla fall. Hur har ni det? 
Hoppas att ni alla får en bra helg!
*Kramar alla*