Hårdrockare
uppväxt i en hårdrocks familj... konserter festivaler var en vanlig grej hos oss....
uppväxt i en hårdrocks familj... konserter festivaler var en vanlig grej hos oss....
Vilken grupp e era favoriter???? mina e Aerosmith, Guns N Roses, Cinderella, Billy Idol, Mötley, HIM, Kiss m.m.
tycker ni ska ge mig era professionella åsikter om dessa grabbar... www.bulletrain.org
arch enemy måste jag säga att sångerskan där imponerar mig
inte för att vara sådan men Iron maiden och metallica var bättre förr metallica gick ner efter black album 1991 Iron maiden blev kassa på sena 90-talet runt när de släppte viritual reality runt 97-98 .... nu så e de som gyllene tider säljer på sitt namn
"Just beacuse we ware makeup doesnt mean we can kick your ass " Nikki Sixx på inspelningen av Looks that kill
någon mer som läst THE DIRT??? ska köpa heroin dairy av SIXX
vi e jävligt gött fölk fest i mitt tält på srf 2008....
vi ska ner...gött satan.....
blir nog nyktert men jag ska röja satan.... ser fram emot det... vill vinna pengar juuuuuuuuuuuuu jag vill tatuera mig färdigt... ahhhh minnen kom tänka på gubben när jag träffade han Röv långt hår och skinn brallor näääää nu vill jag lyssna slash.....
jag e mer inne på old school kan inte med de nyare banden typ tokio hotel suger rejält om jag ska uttrycka mig milt
mammashjärtegull du har fet musiksmak
gott nytt år alla
vi har en liten sjuk hårdrockare på 5 månader så vi e hemma och myser
några bakfulla ????
ahhhhhhh det ljuva livet som småbarnsförälder ...... ja vi sov en runda innan med .... sen så kollade vi raketerna från balkongen.
det har vi sagt många gånger haha ha ha ha ha
hmmm undrar vilka de nya headliner banden e på SRF2008