hur är en dålig pappa?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-28 16:57:24:
jag tror min man är en dålig pappa, men jag kanske överdriver så vill höra vad ni tycker?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-28 16:57:24:
jag tror min man är en dålig pappa, men jag kanske överdriver så vill höra vad ni tycker?!
Intressant fråga, följer gärna denna tråd! Har inte bestämt mig om min sambo är bra eller dålig. Tror han kanske skulle kunna om han bara ville/orkade o hade intresse.
Aldrig prioriterar sina barn. Någon som aldrig sätter sina barn och sina barns behov först.
Jag tycker att en bra pappa tar sitt ansvar som en självklarhet & inte är en person som man får "tvinga" att göra saker med barnen. Som visar intresse , går upp med barnen på natten & morgonen lika mkt som man själv gör det automatikst!
Jag har en bra pappa till mina 3 barn & det e jag säker på iallafall. Han gör allt för dem! Han jobbat tex 5-14 frivilligt för att få vara med barnen så mkt som möjligt.
En pappa som inte finns för sina barn är en dålig pappa..
finns och finns.. det finns pappor som av anledningar inte kan vara hemma, behandling, etc. men som är jättebra pappor iaf.
okej men om jag har en latmask hemma då som aldrig byter blöjor aldrig gett mig en sovmorgon, och han har säkert fått 250st. aldrig matar barnet eller gör nånting och är han ledig är han inte hemma....?
Ingen jag skulle klassa som en ansvarsfull pappa iaf vad det låter som på den beskrivningen