Inlägg från: Emo tjejen Amanda |Visa alla inlägg
  • Emo tjejen Amanda

vad betyder emo?

Hej.
    Jag vet vad emo är.
    En del tror att det är personer som är skär sig själva och vill ta livet av sig.
    Det stämmer det är så dagens definition av emo är och den stämmer för det är så det är.

Jag vet för, för jag är själv emo, jag skär mig själv, är deppad, mår dåligt och vill ta livet av mig.
    Men hur som helst så är emo definerat av en del vuxna bara som klädstil, musikstil och att man är djävuls dyrkare, men deras defenition av emo stämmer inte.
    En kille/ tjej som är emo är ofta ledsna, deppade, dom mår dåligt, skär sig själva och vill ofta ta livet av sig.

Och jag är en av alla personer som är emo.
    Mina armar är täckta med ärr pga att jag skär mig och det är inget jag är stålt över men mår skit och har ingen att prata med om det.
    Jag är deppad och ledsen.
    Och jag känner en smärta inombords som inget kan läka, så därför skär jag mig.
    För att det ger mig kontroll över den psykiska smärtan.
    Och för att fysisk smärta är lättare att kontrollera än psykisk.
    Men jag vill ta livet av mig för att jag inte orkar med mitt liv och allt som har hänt i mitt tidigare i mitt liv plågar mig.

Men hur som helst... Nu har ni i alla fall fått en förklaring på vad Emo är för något.

• Emo tjejen Amanda

Om ni har några frågor om det som jag skrivit så är det bara att skicka ett mail till [email protected]
    jag tar emot alla frågor ni har gällande just emo diskussionen.
    Och för er som mår dåligt, skär er själva eller vill ta erat liv, jag finns här, så det är bara att skicka ett mejl till mig så hjälper jag er också så gott jag kan.
    Vill inte att någon ska behöva må dåligt eller lida så som sagt det är bara att skicka ett mail så svarar jag så fort jag kan.

• Emo tjejen Amanda

snälla ta bort alla mina inlägg jag nu har gjort jag vill inte ha dom kvar då jag själv ska sluta med bloggandet och jag inte vill ha något med det här stället nånsin mer att göra så mejla inte och ingen ting jag vill inte ha kontakt förlåt men jag kommer hur det än är inte att leva tänker ta mitt liv därför ber jag den som kan att ta bort mina inlägg så att jag slipper vara inblandad i denna diskussion.. Skulle vara tacksam om nån tog bort mina inlägg alla..

Svar på tråden vad betyder emo?