• Anonym (kråkan)

Äta snorkråkorna

Måste bara fråga om det är fler än jag som petar i näsan och sen äter upp det?
    Det är ju otroligt äckligt egentligen men jag kan inte sluta! har gjort det sen jag var liten.
    Någon mer?

Jag är helt seriös om nån undrar.

• Svar på tråden Äta snorkråkorna
  • Nette

Det där om att man blir mindre sjuk kommer från en doktorsavhandling där dom forskat i just detta. Men som med alla saker finns det ju undantag

Anonym skrev 2007-12-29 13:33:42 följande:
    men fy fan vad vidrigt,,,vuxna människor borde väl veta bättre än att äckla sig så,,har en bonusson som gör det och JO han är mer sjuk än andra så det stämde inte heller,,,UÄK
    I kråkorna har du massa bakterier, äter du dessa så får du ett bättre imunförsvar eftersom du hela tiden får i dig lite bakterier.
  • Majuni
    Thalis skrev 2007-12-29 13:31:28 följande:
    Jaha nu åker min frukost upp!Sök hjälp!! Kroppen kanske saknar något som finns i snoret(?)
    Ja en hjärncell som talar om hur äckligt det är med snor
  • Thalis
    Majuni skrev 2007-12-29 13:39:22 följande:
    Ja en hjärncell som talar om hur äckligt det är med snor
    *asg*
    Nette skrev 2007-12-29 13:37:30 följande:
    Det där om att man blir mindre sjuk kommer från en doktorsavhandling där dom forskat i just detta. Men som med alla saker finns det ju undantag I kråkorna har du massa bakterier, äter du dessa så får du ett bättre imunförsvar eftersom du hela tiden får i dig lite bakterier.
    Men då borde ju även de som dricker kiss också vara hälsosammare?
    *frågan är allvarligt menad*
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Nette

Det finns vissa som dricker sitt eget urin också -ja! Det sägs att det ska få dig att åldras snällare och det ses som en hälsokur.

• Nette

Måste förtydliga att JAG tycker allt sånt är supersnuskigt.... Och mina barn får absolut inte göra något av alla dessa äckliga saker. Dom får inte ens äta pommen som ev hamnar på bordet när vi är på tex mcdonalds.

• Thalis
    Nette skrev 2007-12-29 13:50:59 följande:
    Det finns vissa som dricker sitt eget urin också -ja! Det sägs att det ska få dig att åldras snällare och det ses som en hälsokur.
    Jag tror nog att jag tar mina chanser och åldras hårdare
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Majuni
    Thalis skrev 2007-12-29 13:59:31 följande:
    Jag tror nog att jag tar mina chanser och åldras hårdare
    Ja, jag med
Svar på tråden Äta snorkråkorna