• Anonym

Bra tips på att gå ner i vikt snabbt?=)

Ät som en höna och skit som en elefant eller inse att en snabb viktnedgång bara är idiotiskt

• Anonym

det mest effektiva jag gjort är att under ca 3 veckor äta nutrilett (eller annan pulverdiet), frukt och dricka massor. varje dag gick jag på spinning eller joggade 40-60 minuter och promenerade överallt i princip.

fick bort säkert 6-7 kg på drygt 2 veckor. (ja jag ville ha snabba resultat). sedan fortsatte jag träna och åt lite mer, typ vanlig mat men nyttigt och mindre portioner.

under dessa veckor hade jag ledigt (hade lagt på mig en del under året och detta va på sommaren), jag hade aldrig orkat jobba eller plugga med det låga energiintaget.

jag gick inte upp det igen eftersom jag sakta övergick till mer och nyttig mat och fortsatte träna hela sommaren. på slutet av sommaren hade jag blivit av med allt jag lagt på mig under året.

ingen diet att rekomendera men jag sporrades själv av att se resultat nästan från dag till dag.

sundare och smartare att göra det ordentligt och lite långsammare men jag orkade inte se ut som jag gjorde just då...

• Anonym
    Anonym (fetiss..) skrev 2012-05-19 20:18:53 följande:
    tack jag har gått ner 25 kg sedan detta skrevs så jag är nöjd!
    Hur gjorde du? :)
Svar på tråden Bra tips på att gå ner i vikt snabbt?=)