Inlägg från: Lokesmamma |Visa alla inlägg
  • Lokesmamma

Lätt barnvagn

Har en mikado discovery som är en lätt och smidig vagn. Och mycket bra "gung" funktion på.

• Lokesmamma

www.mikado-barnvagnar.se/barni/index.asp Där kanske du hittar något. Köpte min begagnat o de finns bara i en affär här där jag bor. Tror återförsäljaren finns i Tulling(Stockholm)

Locktoss skrev 2007-12-30 18:15:32 följande:
    vart har du hittat den barnvagnen nånstanns? Är själv ute efter en lätt barnvagn men hittar bara dom vanliga emmaljunga o brio vagnarna!
  • Lokesmamma

Här i Jönköping säljer de dem i en barnaffär i norrahammar. Vet inte hur man hittar vart de finns att köpa i resten av landet. Skrev fel menar att de görs i Tullinge och att man säkert kan köpa där

Locktoss skrev 2007-12-30 18:21:32 följande:
    tack så mkt, ska kolla på länken.. lite långt för mej att köra till sthlm menmen.. Kanske hittar någon begagnad annars =)
  • Lokesmamma

Jag tycker inte alls att vagnen är tung. Sen har jag inte heller gått o kännt på en massa olika vagnar. Själv tycker jag den är lätt och smidig.

aktuelle skrev 2007-12-30 18:20:42 följande:
    De var ju tunga!
  • Lokesmamma

Jag tycker den passar överallt bodde i stan innan och lite mer utanför nu. Lufthjulen kan man ju byta om man inte vill ha det.

Labrat skrev 2007-12-30 18:29:32 följande:
    Är det en vagn som passar bäst i stan eller funkar den överallt? Alltså är det en asfaltsvagn eller allroundvagn om du förstår vad jag menar Såg att de hade billiga på den hemsidan du skrev... blev lite sugen
  • Lokesmamma

Har kört på asfalt,i kohagar, i snö, i affärer, i skogen och den har funkar super överallt.

Lokesmamma skrev 2007-12-30 18:47:25 följande:
    Jag tycker den passar överallt bodde i stan innan och lite mer utanför nu. Lufthjulen kan man ju byta om man inte vill ha det.
Svar på tråden Lätt barnvagn