• Bebbe2006

Lip plumper som verkligen funkar

Finns ju massor av plumpers i olika prisklasser på marknaden, men fungerar de verkligen, eller är det mest inbillning?

Citylips, Lips Fusion, Buxom....etc

Har du testat någon som verkligen syns?

• Svar på tråden Lip plumper som verkligen funkar
  • alisandra

Jag har en som funkar super BRA! Men vet inte vad den heter, ska ta reda på det.. Vänta!

• MamaNikita

har en som heter too faced lip injection- extrem lip plumfing treatment. den funkar bra tycker jag.

• alisandra

Det är den jag tipsade om ovanför ditt inlägg.

Visst är den bra?!

MamaNikita skrev 2007-12-31 02:57:03 följande:
    har en som heter too faced lip injection- extrem lip plumfing treatment. den funkar bra tycker jag.
  • alisandra

Jaha, jag har den nyare.. Den är lite starkare.
    Jag hade den du har frut, men köpte sen denna.
    Den är faktiskt lite bättre! Prova den nästa gång.

MamaNikita skrev 2007-12-31 03:06:08 följande:
    ah men det va inte samma som jag harmen yes den är super brawww.eleven.se/too-faced-lip-injection-1392.ht...
  • Pinkstar

jag har city lips, den funkar men resultatet håller bara i sig typ 10 minuter vilket jag inte tycker är prisvärt med tanke på att den kostar 395 kr.

jag ska köpa den som Alisandra har, den verkar super bra juh

• alisandra

Du bruden, den ÄR super bra! Jag älskar den! Gör slut på 1 varje månad. Haha! Skulle inte klara mig utan den. Inte så farligt dyr heller.

Pinkstar skrev 2007-12-31 03:49:46 följande:
    jag har city lips, den funkar men resultatet håller bara i sig typ 10 minuter vilket jag inte tycker är prisvärt med tanke på att den kostar 395 kr.jag ska köpa den som Alisandra har, den verkar super bra juh
Svar på tråden Lip plumper som verkligen funkar